Vraag

Hoe pickx opstarten op je smart tv

  • 13 July 2022
  • 3 reacties
  • 1742 Bekeken

Ik heb verschillende ruimtes waar ik een tv heb dus ik heb geïnformeerd naar de mogelijkheden om hier proximus tv op te krijgen. Ik heb al één toestel met proximus tv, heb een vaste lijn, een modem, een decoder, een wifi-booster. Ik zou 2 extra decoders kunnen plaatsen en als ik een smart tv heb kan ik daar ook nog via Picks programma's kunnen kijken. Ik ben nu een uur bezig om te zoeken hoe dat zou moeten maar alle info die ik vind is onduidelijk en ontoereikend. Ik vind wel veel klachten van gebruikers over Pickx. Misschien dat ik toch maar eens ga shoppen bij een andere provider want proximus lijkt vaak onmogelijke producten te hebben. Reclame besteden ze wel veel geld aan maar een goed product-uitleg schijnt heel erg moeilijk te zijn. Wie heeft er wel goede ervaringen mee of wie heeft een andere provider met betere mogelijkheden. NB ik zit wel in Wallonie dus niet alle Vlaamse aanbieders zullen hier actief zijn. Mvg Frederik Durbuy


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik zou een tweede decoder aansluiten zoals de eerste. Ik meen te weten dat u 3 schermen kunt aansluiten. 

Als dat niet kan moet je misschien naar draadloze oplossingen gaan zoeken.

Je kunt ook pickx openen op een PC met internet via bvb www.Proximustv.be en dan uw PC verbinden met een tv.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@FreDurbuy 

ik heb je lijn even uitgemeten, je kan tot 3 decoders gebruiken en tot 5 apparaten kan je gebruik maken van de pickx app of www.pickx.be.

 

Groeten

Geert

 

 

ik heb nog een oude versie van chromecast HDMI dongle steken op een TV en bij mij werkt dit goed.

NB: op 5 apparaten maar ik dacht dat er voor ieder mobiel abo er ene bij kwam, maar ben daar niet zeker echt zeker van.

Reageer