Beantwoord

hoe kan ik de positie/nummering van de zenders aanpassen - met gebruik Apple tv ?

  • 3 October 2023
  • 5 reacties
  • 333 Bekeken

hoe kan ik de positie/nummering van de zenders aanpassen - met gebruik Apple tv ?

icon

Beste antwoord door Martin 5 October 2023, 14:13

Bekijk origineel

5 reacties

Ter info: die vraag werd hier onlangs nog gesteld en het antwoord was dat dit niet mogelijk was aangezien dat er geen cijfers op de afstandsbediening konden ingegeven worden en eventueel kan proberen door via google het commando te geven om van zender te veranderen.

EDIT: Sorry,  dit was wel in verband om het zender kanaal nummer in te geven en niet identiek het zelfde als de vraag die jij stelt!

Inderdaad.  Omdat het met Apple TV afstandsbediening niet mogelijk is de zender te selecteren met het ingeven van het zendernummer, is de logische volgende vraag : kan met Apple TV de positie van de zenders worden aangepast, zodat de meest gebruikte zenders bovenaan komen te staan, en er niet helemaal tot beneden moet gescrold worden.  Ik kijk uit naar het antwoord, dank. Lode

Is  de volgorde niet de veranderen via de website https://www.proximus.be/pickx/nl ? Mits in te loggen natuurlijk.

Dan wordt de volgorde toch ook toegepast in jouw pickx app.

Mvg Artie

 

TBI: 

Hoe werkt het?

 

Wijzig de volgorde van de tv-zenders in enkele ogenblikken.
Je kan dit op 2 manieren doen

1. Versleep je zender
  • Selecteer een zender uit de lijst en sleep deze naar de gewenste plaats.
  • Doe dit vervolgens voor alle zenders die je wenst te verplaatsen
  • Druk op de ‘opslaan’-knop links onderaan het scherm
2. Via de ‘Verplaats-knop’
  • Druk op ‘verplaatsen’
  • Voer het gewenste nummer in naar waar je de zender wilt verplaatsen
  • Doe dit vervolgens voor alle zenders die je wenst te verplaatsen
  • Druk op de ‘opslaan save’/ bewaar-knop onderaan het scherm
    → pickx/zenders-hernummeren

 

Hoe hernummer ik mijn zenders via decoder?)

In orde, bedankt !

Reageer