Vraag

hln + werkt niet meer!?

  • 21 November 2023
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Weet er iemand wat ik moet doen om weer terug gebruik te maken HLN +?


6 reacties

@St1977 

In afwachting van een reactie van een PX medewerker morgen, ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Bedankt voor de reactie Martin

Reputatie 7
Badge +5

@St1977 Ik heb de koppeling bij ons in het systeem nog eens nagekeken. Kan je nogmaals proberen vanuit je MyProximus account? 

Beste,

 

Sinds enkele dagen kan ik ook geen + artikelen meer lezen, nochtans is het gekoppeld zie ik in MyProximus account.

Kunt u dit voor mij ook nakijken?

Reputatie 7
Badge +4

@Annemie72 Ik heb dit nagekeken. Aan onze zijde is je configuratie in orde. Ik heb dit doorgegeven aan HLN voor verder nazicht. 

Reputatie 7
Badge +4

@Annemie72 Het zou in orde moeten zijn sinds 29 november. Klopt dit ? 

Reageer