Het mag ook wel eens gezegd worden

  • 27 December 2023
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Gisteravond weigerde onze V6 ineens op te starten. Herstart, reset, zowel van TV-Box als B-Box zonder resultaat. Hij vond keer op keer geen update en toonde een zieltogend Android robotje met een rode driehoek in een eindeloze loop.


Dus heb ik maar 0800 22800 gebeld en heb een heel bekwame en vriendelijke medewerker aan de lijn gekregen, wiens naam ik echter niet onthouden heb. Na het doorlopen van een procedure, uitlezen van de lijn e.d. kreeg ik te horen dat er een verbindingsfout zou zijn. Vreemd want er was internet en er was WiFI. Na het resetten van de B-Box (wat dus nog even duurde) zei hij aan zijn kant verder te werken aan mijn probleem en mij terug te bellen. Dat heeft hij gedaan, zoals afgesproken. Hij heeft dan niets gevonden wat hij en wij niet wisten. Er was internet en WiFi, enkel de TV-Box werkte niet.

Dus zou hij ons een nieuwe TV-Box opsturen ter vervanging van de defecte. Verder zei hij dat de (oude, defecte) V6 niet moest terug gezonden (staat ook in de bijlage bij de bevestigingsmail) en legde mij uit hoe ik via PC/Laptop aan te sluiten op TV via Pickx toch kon genieten van de TV en opnames.
We zijn dus in afwachting van levering van de nieuwe decoder (morgen dus)


Het mag dus zeker gezegd worden: de helpdesk verdient een dikke bos bloemen!
Chapeau!!

 

 


2 reacties

En mijn nieuwe V7 is geleverd en ondertussen aangesloten ! 😎

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie Fijn om te horen alsook dat alles terug werkt.Groetjes,Joel

Reageer