Beantwoord

Het ingevoerde lijnnummer is niet correct

  • 15 October 2021
  • 4 reacties
  • 2098 Bekeken

Beste,

 

Ik heb momenteel geen toegang tot kabel omdat Pickx steeds komt vragen naar mijn lijnnummer. Ik vul gewoon mijn klantennummer in van 9 cijfers (eindigend op 585) zoals dat op mijn facturen staat, maar blijkbaar is dat niet correct, want ik krijg telkens die foutmelding. 

Ik heb wel ter vervanging van een kapotte decoder een nieuw model gekregen vorig jaar, ik vraag mij af of mijn lijnnummer is veranderd terwijl op mijn facturen nog altijd het oude staat.

 

Kan iemand mij helpen? Hoe vind ik mijn echt lijnnummer terug? Bedankt.

 

B

icon

Beste antwoord door Martin 15 October 2021, 14:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ik heb nu geprobeerd met het vaste telefoonnummer dat ook op de facturen staat (ik heb eigenlijk geen vaste lijn), en nu komt hij zeggen dat de pincode verkeerd is…

 

Ik veronderstel dat ik wel degelijk het telefoonnummer moest ingeven, maar nu zit ik vast op de pincode. Ik kan mij niet herinneren die ooit veranderd te hebben, en de standaardwaarde van 0000 werk niet. Kan ik die laten resetten?

 

B

Ik heb gebeld naar het nummer dat ze gaven en heb de pincode laten resetten naar 1234 (blijkbaar was dit de standaardcode). Nu is het wel gelukt.

Inderdaad 1234 staat als default ingesteld. Als je geen telefoonnummer hebt (nummer van je vaste lijn) krijg je normaal dan een fictief lijnnummer, die je kunt terugvinden op MyProximus.

Maar het belangrijkste is dat het opgelost is.

 

Ja, het was uiteindelijk misschien niet nodig deze topic te maken, maar zo kunnen andere mensen met hetzelfde probleem eventueel terugvinden hoe dit op te lossen.