Vraag

hd in de app

  • 10 June 2023
  • 6 reacties
  • 785 Bekeken

Ik heb nieuwe smartphone gigaset gx4 ( HD scherm) ik krijg bij gebruik van de app : niet beschikbaar op dit toest gebruik een HD toestel 

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@daniel8930 om je app optimaal te laten werken, heb je de meest recente security-update nodig op je toestel. Dat kan je hier controleren : Open Settings -> Security & Privacy -> Updates -> Google Play system update 

Daarna kan je best de app ook een herinstalleren. 

Zelfde probleem, oplossing geprobeerd maar blijf dezelfde melding krijgen.

Dit zou beter eens opgelost worden, alsook continu gerommel met digibox

Reputatie 7
Badge +3

@Dvrsl 

Gebruik je de pickx app op een toestel van Apple of op een toestel met Android softw.?

Wat loopt er precies fout met de decoder?

 

Geert

 

 

Betreft samsung s22, volledig up to date.

Decoder, loopt veel vast, dikwijls kan er niet op tv gids.  Decoder is reeds vervangen 

Reputatie 7
Badge +4

@Dvrsl Ik heb je lijn nagekeken en zie geen oorzaak voor dit probleem tussen ons netwerk en je modem. Ik kan echter niet uitlezen op welke manier je decoder verbonden is met je modem en of die verbinding goed is. 

  • Is je decoder draadloos verbonden of via kabel ?
  • Heb je ook met andere toestellen problemen ?

 

 

Is bekabeld dmv patchkabel van 1m die reeds vervangen is.

Verder is er regelmatig op willekeurige momenten wel wifi signaal van bbox maar geen internet.

Tv kijken via picx op gsm is ook niet mogelijk, krijg altijd de melding dat stream niet beschikbaar is op mij samsung s22 en dat ik een toestel dat hd kwaliteit ondersteunt dien te gebruiken.

Dit alles sleept nu al lang genoeg aan zonder een oplossing.

Ik heb 2 gsm abonnementen, internet en tv.  Ik koop keer op keer gsm toestellen bij proximus, betaal elke maand meer dan genoeg.  Maar indien dit niet opgelost kan worden ga ik niet zoveel blijven betalen en ben ik genoodzaakt andere oplossingen te zoeken bij eventuele andere providers.  Persoonlijk zou ik dit erg vinden want ik ben reeds lange tijd klant, maar zie geen andere oplossing.

Ik hoop dan ook dat dit alles opgelost kan worden op korte termijn.

Mvg,

Davy Vanheusden 

Reageer