kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.
Groeten
Geert
Gedaan.
ik heb een systeem herstel doorgevoerd.
Is het nu beter op de decoder?
Geert
i tried changing cables controlled that the cable is of the Highs speed tried cat 5e and cat 6 . after resetting all and cable changes it looked ok . My wife seen the dr strange movie was available and rented it.l for 1h it was Ok then it went to same shit again and had to just shut it off :( and still is bad... i called proximus think Wednesday a technician was scheduled between 09.00-13.00 today so took holiday... BUT its 15.30 and have still not seen any technician... so one day holiday wasted.... at this moment this Android box is only as useful as drink coaster soon:)
ik heb een systeem herstel doorgevoerd.
Is het nu beter op de decoder?
Geert
Voorlopig is het zeer goed. Alvast bedankt hiervoor.
Mvg
ik heb een systeem herstel doorgevoerd.
Is het nu beter op de decoder?
Geert
Voorlopig is het zeer goed. Alvast bedankt hiervoor.
Mvg
Nu niet meer. Is nog erger geworden
Goedemorgen, wij hebben eenzelfde probleem met onze TV box. Kan hier naar gekeken worden?
groeten,
Emi
Hallo,
Vandaag tv box geïnstalleerd door installateur Proximus en het beeld en geluid lopen niet synchroon.
Kan hier naar gekeken worden?
Mvg Ruud
Hier ook al 3 weken dat het beeld en geluid niet gelijk lopen. Al dagen vruchteloos aan het bellen en via twitter reageren jullie al helemaal niet meer. Kan er hier dan eindelijk eens gekeken worden?
Hallo beste,
Heb sinds vorige week ook een v7 decoder en heb hetzelfde probleem. Knn jullie dit ook even controleren.
Merci
Ook niet in de mogelijkheid om met rechtstreekse kabel te werken. Trouwens snap het niet goed. Niks zit ver van elkaar . Zo zal Proximus tv vlug buitengesmeten worden. Om de 5min moeten we tv eens verzetten. Zeer irriterend. Dit vind ik echt niet kunnen en betalen er veel voor maandelijks.dacht bij jullie met alles beter te zitten maar buiten slecht 4g verbindingen op onze gsm is tv nu ook al slecht. Is ook geen huis dat geïsoleerd of zo is.
HadewychT
yes they called my wife and sadly set an appointment today.(wife rhought i would be working from home).. i called yesterday directly to proximus that today would not work im not home and changed to Friday (only day i can be home and i want to be home to see it fixed) proximus customer service told it was moved to Friday 23 september... what still happens.. yes technician still came today... swapped the box and cables etx. did it Help NO....:(.. it is same after 30min tv on.....
so cables between decoder and the wifi booster has been tried to replace even with better quality than proximus has in box... hdmi cable 3x tried 2x proximus and one other 2.1 cable....
its works absolutley perfekt if i reset box (toothpick behind) and restart. then i get 1h of correct sound and picture... but after that it gradual get worse and worse.
im a technical teacher in Automotive industri... i cannot come to any other conclusion that it has to be between router and booster. sometimes for some reason one of the lights go orange (not perfect signal)
but my old nvidia shield and a x99 box all work perfect (had to try)
Can i please ask if possible to tell dispatch to send someone Friday 23 to me. im realjy tired to hear that waiting song and the woman telling me have you restarted the box i will need psychology help if i hear more of that
i mean Belgium have one of the most expensive internet to speed and volume.
i had 0 issue with scarlet(proximus) for 10 years..
@HadewychT
Hello. yes got contacted by technician and set for Friday. took holiday so im home friday. thank you and lets hope third time is the charm
Ik ben net klant en heb hetzelfde probleem bij herbekijken van programa’s & bij netflix, live is alles syncroon
inorde
Alles opnieuw opgestart en het werkt weer uitstekend, alvast bedankt
Beste. Ik heb ook dit probleem. Kunnen jullie dit aanpassen?
gr
koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.