Beantwoord

Geen TV en Wifi is veel te traag

  • 9 August 2018
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Hallo, ik wou gisteren tv kijken en enige wat ik te zien kreeg was Infochannel 999 met info over een update ivm franstalige zenders in wallonie. Vandaag nog steeds zelfde issue en zowel modem als bbox als 4 keer herstart in goede volgorde en nog steeds hetzelfde probleem. kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door ElsJ 9 August 2018, 16:27

Bekijk origineel

5 reacties

gewist: reden van probleem staat hier onder
Reputatie 7
Badge +3
Zia momenteel is uw lijn betrokken bij een algemeen probleem . Zodra dit opgelost is zou u probleem van de baan moeten zijn. Groeten Els
Ik weet wel dat ik in juli een factuur een week later heb betaald 24/07 ipv 16/07, maar dat is ondertussen in orde. krijgt een mens tegenwoordig dan geen waarschuwing? wat moet ik nu doen?
in afwachting, dank ik u alvast.
Zia
Beste ElsJ

Hoe lang gaat dit duren vooraleer het probleem is opgelost? Ligt dit probleem in mijn gemeente of is het nationaal?. Grt, Chantal
Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je dit nu even nakijken?
dit zou terug voor je moeten werken

Reageer