Vraag

geen tv

  • 25 October 2023
  • 13 reacties
  • 131 Bekeken

Wij hebben iets meer dan een jaar geleden de overstap gemaakt naar proximus. We namen het Flex S pak met internet, 2 mobile telefoons, tv en netflix. Afgelopen zaterdag contacteerde ik de klantendienst om disney+ bij op te nemen in het pakket. De vrouw vertelde ons dat het voordeliger was als we dan een pickx mix all stars namen. Hiermee akkoord gegaan. Op zondagochtend merk ik dat er iets mis is, dus opnieuw contact met de klantendienst. Gevolg: alles is opgelost. We hebben alles en kunnen disney+ kijken.

Echter op maandag krijg ik een mail dat onze tv werd opgezegd. Na telefonisch contact blijkt dat een medewerker per ongeluk een order heeft aangemaakt om tv op te zeggen. Geen probleem,ze zouden dit onmiddellijk rechtzetten. 2 dagen en een 6-tal telefoons later, waarin de ene keer gezegd wordt dat het makkelijk op te lossen is en de andere keer ik de boodschap krijg dat het opnieuw opgezegd is, heb ik nog steeds geen tv. Ik krijg 1/3 een medewerker die me op een medelevende manier te woord staat. De andere keren zijn ze ongeduldig en lijkt het alsof ik zeur omdat ik snel een oplossing wil.

Vandaag zegt de ene medewerker dat we niet de juiste box hebben, wat ik vreemd vind want zondag werkte alles. Als de lijn dan wegvalt wordt ik niet teruggebeld. Dan maar zelf opnieuw bellen. Deze dame is vriendelijk en garandeert me dat het deze avond, ten laatste morgen in orde is. 

Is het raar dat ik wantrouwig ben? Ik wil graag de vakantie ingaan met een gezellige filmavond met mijn kinderen. Op dit moment lijkt het dat ik dit enkel kan realiseren als we opnieuw een overstap maken.

Hoe kan ik toch aandringen op een snelle oplossing?

 


13 reacties

@Liesek83 

Omdat de PX forummedewerkers morgen dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb alles aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

@Liesek83 Dossier 53411320 is hiervoor in behandeling.Men gaat morgen proberen om alles in dienst te krijgen .De bevoegde dienst gaat u verder op de hoogte houden.Excuses alvast oor het ongemak.Groetjes,Joel

 

 

@Joel M mag ik vragen waarom pas morgen en niet vandaag? Morgen hadden mijn kinderen ern filmavond gepland om de vakantie in te luiden. Als het niet werkt kunnen we eventueel nog overstappen. Dit is sinds maandag aan de gang

@Liesek83 Dossier 53411320 is hiervoor in behandeling.Men gaat morgen proberen om alles in dienst te krijgen .De bevoegde dienst gaat u verder op de hoogte houden.Excuses alvast oor het ongemak.Groetjes,Joel

 

 

Waarom pas morgen? Dit is sinds maandag aan de gang. Als ik het morgen niet opgelost is wil ik kunnen overstappen zodat mijn kinderen met hun beloofde filmavond de vakantie kunnen inzetten

Reputatie 7
Badge +3

@Liesek83 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.De dossierbeheerder is er volop mee bezig en zal u verder op de hoogte houden.Groetjes,Joel

@Liesek83 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.De dossierbeheerder is er volop mee bezig en zal u verder op de hoogte houden.Groetjes,Joel

Hopelijk is het vandaag dan in orde. Want de vakantie start en aangezien onze kinderen niet in de mogelijkheid zijn om uitstaljes te maken willen we hen af en toe een film gunnen. Hopelijk lukt dit met proximus.

@Liesek83 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.De dossierbeheerder is er volop mee bezig en zal u verder op de hoogte houden.Groetjes,Joel

Hopelijk is het vandaag dan in orde. Want de vakantie start en aangezien onze kinderen niet in de mogelijkheid zijn om uitstaljes te maken willen we hen af en toe een film gunnen. Hopelijk lukt dit met proximus.

@Joel M hoe komt het dat onze tv nog steeds niet in orde is en ik geen update gekregen heb van wat het probleem is. Vorige zondag werkte alles dus het kan niet aan onze tv-box liggen. Ik snap niet wat het probleem kan zijn als het wel gewerkt heeft. 

@Liesek83 

Ter info: Nu zal je geen reactie meer krijgen van een PX forum moderator, die komen pas maandag terug langs.

@Liesek83

Ter info: Nu zal je geen reactie meer krijgen van een PX forum moderator, die komen pas maandag terug langs.

5 minuten geleden is het opgelost

Reputatie 7
Badge +3

@Liesek83 

Mocht je een Smart TV hebben.

Download dan de Apps Netflix en Disney+

Zo kan je als noodoplossing Netflix en Disney+ daar bekijken met dezelfde inlog gegevens die je gebruikte via je TV box.

( Zie ook mijn privé bericht in je inbox van het forum)   Liesek83 - Messages | Proximus Forum

 Dit was een reactie op 

@Joel M hoe komt het dat onze tv nog steeds niet in orde is en ik geen update gekregen heb van wat het probleem is. Vorige zondag werkte alles dus het kan niet aan onze tv-box liggen. Ik snap niet wat het probleem kan zijn als het wel gewerkt heeft. 

@Liesek83

Ter info: Nu zal je geen reactie meer krijgen van een PX forum moderator, die komen pas maandag terug langs.

5 minuten geleden is het opgelost

Wat bedoel je hiermee? zij komen na 16u30 hier normaal gezien niet meer langs?

 

Reputatie 7
Badge +3

 

@Liesek83

Ter info: Nu zal je geen reactie meer krijgen van een PX forum moderator, die komen pas maandag terug langs.

5 minuten geleden is het opgelost

Wat bedoel je hiermee? zij komen na 16u30 hier normaal gezien niet meer langs?

 

@Martin Sommige  Proximus medewerkers niet actief op dit forum lezen ook de  berichten hier.

En zij kunnen ook op vrijwillige basis helpen zonder het hier te melden.

Het voornaamste is dat @Liesek83 haar probleem is verholpen.

Reageer