Skip to main content

Vandaag film “The honeymoon packt” op Pickx+ geen Nederlandstalige originele ondertiteling.

Film is momenteel live

Is niet de eerste keer, vorige week hetzelfde.

 

mvg

 

 

@jdm_01 Heb je de ondertiteling via het menu proberen aanpassen? 


@jdm_01 Heb je de ondertiteling via het menu proberen aanpassen? 

Ja heb deze optie toegepast, maar de letters zijn te groot, is bedoeld voor slechtzienden.

De vraag is: waarom zijn er standaard geen originele ondertittels bij deze film te zien?

De andere films op Pickx + zijn ok.

mvg


Ben momenteel film aan het huren bij VOD, de trailer geeft ondertittels weer, maar als ik de film start heb ik geen ondertitteling, kunnen jullie dat nakijken?

film: Evil Dead RIse

mvg


Bij opnames van Pickx+ krijg ik steeds dubbele ondertiteling (de originele + die van de decoder). Ook als staat ondertiteling op UIT zijn deze niet weg te krijgen. 


@NVB Heb je dit enkel bij de opnames, of ook als je live naar Pickx+ kijkt ? Heb je dit ook voor bij andere zenders ? 

Op welke manier heb je de ondertiteling uitgeschakeld ? 


@jdm_01 als je bij het bekijken van de opname via de OK knop de ondertiteling instelt is dit dan ook nog zo.


@NVB Heb je dit enkel bij de opnames, of ook als je live naar Pickx+ kijkt ? Heb je dit ook voor bij andere zenders ? 

Op welke manier heb je de ondertiteling uitgeschakeld ? 

Heb dit enkel bij opnames en enkel bij Pickx+ en niet bij alle opnames.

Ondertiteling uitgeschakeld via instellingen EN onderaan programma zelf.


@jdm_01 als je bij het bekijken van de opname via de OK knop de ondertiteling instelt is dit dan ook nog zo.

ja, dit verandert niets. Bijkomende ondertiteling is niet weg te krijgen.


Reageer