Beantwoord

Geen geluid

  • 15 March 2022
  • 2 reacties
  • 333 Bekeken

Beste Proximusmedewerkers,

Sinds een week is er geen geluid bij sommige van onze opnames. En dan echt gedurende de hele opname. Ook niet na meermaals herstarten, resetten van apparaten, kabels eruit en terug erin. Gelukkig niet bij alle opnames. Maar het is wel ontzettend irritant.

Sinds gisteren hebben we hetzelfde probleem ervaren met de Proximus filmcatalogus. We hadden de film Tre Piani gehuurd (4,99 euro) en dan bleek daar ook geen geluid bij te zijn. Er was wel gewoon geluid bij de tv-programma's, enkel bij de gehuurde film was er geen geluid. Ook weer van alles geprobeerd, maar zonder succes. 

Kan een medewerker hier zsm naar kijken? Waar ligt dit geluidsprobleem aan? Het is dus enkel bij sommige opnames en de Proximus filmcatalogus. Met gewoon tv kijken en Netflix is er geen probleem.

Kunnen we het geld van de film recupereren? We hebben uiteraard niet gekeken. Speciaal gehuurd voor de mooie Italiaanse taal, die we niet horen. De bovenvermelde gehuurde film vervalt over 33 uren.

Bij voorbaat dank om hiernaar te kijken!

Wij zullen de reactie van een medewerker afwachten.

🌻

icon

Beste antwoord door Master-magic 15 March 2022, 13:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

@Janine_05  Toevallig niet dolby aan staan zodat bepaalde films en opnames geen geluid hebben???

@Master-magic 

Je krijgt een dikke knuffel van me!

Probleem is daarmee idd verholpen. 

Super! Dank je wel! 🙂

🌻