Goede middag
Sinds een 3-tal weken heb ik geen enkel beeld meer bij het opstarten van mijn decoder. Ik krijg geen startscherm, gewoon niets. Ik behelp me voorlopig met het TV-kijken via de app, maar zoek hier uiteraard naar een oplossing om mijn decoder werkend te krijgen.
Ik zit met een glasvezelverbinding, een decoder V5 Compact en alles is via LAN-kabel met elkaar verbonden zonder tussenstations.
Klantnummer: 617910167
ONDERNOMEN ACTIES:
- Herstart decoder/glasvezelmodem/BBOX3 via de voorgeschreven manier/FAQ: geen oplossing
- Reset decoder/BBOX3 via de voorgeschreven manier/FAQ: geen oplossing
- Kabels in-en uitgestoken: ook hier geen oplossing
- Andere HDMI-kabels en in-/uitgangen: getest met 4 verschillende HDMI kabels op alle mogelijk in- en uitgangen van mijn televisie en geen beeld
OPMERKING:
- Probleem stelde zich op mijn oude televisie van ruim 10j oud (Samsung UE32C5100QWXXN)
- TV ondertussen vervangen door Panasonic GZ950e (stond sowieso op de planning), maar probleem blijft aanhouden.
- Verbinding met laptop via HDMI iop verschillende poorten werkt wel en dit op beide televisies
- Telefoon en internet werken perfect en hier geen problemen mee gehad.
VERMOEDEN
- Ik denk/vrees dat er iets met mijn decoder is en dat die defect is
- Misschien een instelling/SW-update bij Proximus die dit probleem getriggerd/veroorzaakt heeft?
VRAGEN/VERZOEK
- Graag een oplossing en grondige check intern om dit te verhelpen en mijn decoder werkend te krijgen.
Alvast bedankt voor jullie hulp en reacties
Groeten,
Thomas Verschaeve