Vraag

geen bbc meer op tablet

  • 17 December 2021
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties

ik kan geen bbc meer zien op computer of tablet  als ik naar proximus pickx ga en live tv,,de tv gids staat er veel zenders voor kids waar ik niet naar kijk,moet ik daar 107€ voor betalen,bellen naar jullie macheert niet, chatten macheert niet, een week aan een stuk ging  het internet en tv niet meer,als het hier niet rap gaat beteren ben ik weg bij proximus

 


3 reacties

FYI: maandag pas komen de forummedewerkers hier terug langs op het forum.  mss tgv  zendrechten?

Reputatie 7
Badge +1

ik kan geen bbc meer zien op computer of tablet  als ik naar proximus pickx ga en live tv,,de tv gids staat er veel zenders voor kids waar ik niet naar kijk,moet ik daar 107€ voor betalen,bellen naar jullie macheert niet, chatten macheert niet, een week aan een stuk ging  het internet en tv niet meer,als het hier niet rap gaat beteren ben ik weg bij proximus

 

Heeft met rechten te maken. Bij Yeloplay TN staan deze zenders er zelfs niet bij. Je kan weg gaan bij PX maar sommige zenders zal je bij de concurrent ook niet op de computer en tablet kunnen zien. In Nederland op apps zijn deze zenders wel zichtbaar. Weet dit van familie. Waarom in een land wel en ander niet, weet het niet 😉

Reputatie 7
Badge +3

@fene 

Pickx: tv kijken op je gsm | Proximus

Ontbrekende opnames of kanalen in de app of de website

Sommige kanalen of opnames kunnen omwille van rechten niet in de app worden bekeken. Je kunt echter wel een opname plannen via de appNieuw venster en deze vervolgens op je tv bekijken. Waarschuwing: de opnames in de app zijn slechts 60 dagen beschikbaar, ook al had je besloten om ze langer op je tv te bewaren.Nieuw venster

Groetjes,
Antonella

Reageer