Goedemorgen,
Ik schets even het probleem want volgens mij is dit een bug in jullie packs.
Ik heb even bij Proximus Epic combo gehad met shadow. Later ben ik overgestapt naar Flex met een all entertaiment bundel.
Echter kon ik nog altijd op shadow (ik dacht ze zullen dit volgende maand wel afsluiten).
Nu ben ik echter de All entertaiment bundel even beu en heb deze afgezet.
Echter kan ik nog steeds netflix kijken.
Na een paar maanden geen epic combo meer te hebben heb ik nog steeds toegang tot m’n shadow en ik tot op de dag vandaag (ook al heb ik mijn entertaiment bundel enkele dagen niet meer) word m’n netflix account nog altijd beheerd door Proximus.
Zelf heb ik al contact gezocht met beide partijen (shadow & Netflix) en beide zeggen het zelfde. Neem contact op met Proximus want jij kan dat wel zeggen maar Proximus moet hiervoo het nodige doen.
Bel ik dan naar de klantendienst zeggen ze exact het omgekeerde.
Bij wie moet ik hier nu zijn? Ik wens niet meer te betalen voor deze diensten en ook niet opdraaien voor deze fout.