Vraag

foutmelding P011

  • 10 November 2021
  • 2 reacties
  • 953 Bekeken

Sinds kort zijn we overgestapt op een android box. Dit ging goed tot enkele dagen geleden. We kunnen op geen normale manier meer naar een opname kijken, constant foutmelding P011. Herstarten helpt niet en zorgt er ook voor dat de opname steeds herstart. Wij zijn ab-so-luut niet tevreden! Alles al gereset, aan en uit geschakeld. Om helemaal gek van te worden! Is dit echt de beloofde vooruitgang?


2 reacties

FYI: Voor een reactie van een Prox forummedewerker zal je moeten wachten tot aanstaande vrijdag, want zij komen hier niet langs op feestdagen en tijdens weekends, wel blijft de helpdesk 0800 22 800 dan bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +5

@GuidoNeleM P011 is een gekende error die we er zo snel mogelijk proberen uit te werken. Voorlopig kan je enkel de opname stopzetten, naar een andere zender zappen en dan de opname terug opnieuw starten. Heb je je oude decoder nog?

Reageer