Vraag

foutmelding

  • 3 June 2020
  • 7 reacties
  • 3077 Bekeken

Mijn digibox geeft foutmelding P133 en

ik heb geen beeld


7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Begin alvast met het aanvullen van uw profiel hier op het forum.

Waarmee ik zou beginnen : eens de stroom 10 sec uitzetten van uw digidingens en dan herstarten. 

Mijn digibox geeft foutmelding P133 en

ik heb geen beeld

  • ,decoder stroomloos zetten 
  • bbox resetten > klik hier
  • dan wachten tot de bbox zijn DSL lampje continu blijf oplichten
  • nu de decoder terug onder spanning zetten 
  • Als het dan nog niet opgelost is ook eens de decoder resetten > klik hier
    Opmerking: Als u een V4 decoder hebt, herstart uw toestellen indien dit nog niet gebeurd is. Wij raden een reset van deze decoder af. Bekijk onze tips voor tv-problemen.

Ik krijg p133 resetten helpt niet kan geen live tv zien rest werkt wel

Als eer nog eventueel draadloze toestellen ipv van een netwerkkabel tussen je decoder en bbox staan deze dan ook eens herstarten)/resetten

maar best dat je direct belt naar helpdesk 0800 22 800 want hier zal hoogst waarschijnlijk niet meer gereageerd worden door iemand van proximus zelf

Reputatie 6
Badge +3

Controleer op de achterzijde van je decoder of je 1 ledje (lamp) vast ziet branden. Brandt er 1 ledje vast dan werkt de netwerkkaart van je decoder nog. Zonee, dan is de kans heel groot dat jouw decoder stuk is. Wanneer het 2 de ledje niet flikkert is er geen netwerkoverdracht. Maar dan zou je opgelost moeten krijgen met wat Martin hiervoor gepost had.

TBI: bij bepaalde software versies op de v4 decoder kon je zelfs na reset de decoder niet meer gebruiken en moeste die vervangen worden.

Reputatie 7
Badge +4

Is dit gelukt?

Reageer