ik heb eens ter info op m’n adres gecheckt hoeveel tv’s ik kan aansluiten of beter gezegd hoeveel decoders,
daar kreeg ik als antwoord 4 decoders, dus wel super info,
daaronder stond de tekst dat ik kan genieten van de fiber techniek op m’n adres voor de tv.
nu lees ik hier onder dat ik dus op de fiber kabel kan aangesloten worden, ik super blij dat dit kan eindelijk,
ik test ook eens op de pagina voor te testen of je fiber kan aansluiten op je adres, geef alle info in zoals op de pagina voor tv en krijg daar dat ik NIET kan aangesloten worden op de fiber aansluiting van proximus.
nu is de vraag, wat mag ik nu geloven, het ene zegt dat ik kan genieten van de fiber opties en de andere zegt dat ik niet kan aangesloten worden.
kan iemand me uitleggen hoe het nu zit want voor mij komt dit nu dubbel zinnig uit dat je voor tv wel op fiber techniek zou aangesloten kunnen worden en dan lezen dat het niet mogelijk is op m’n adres.
of is de tv optie uitleg op de site een foute tekst????
zou dit graag eens weten want als ik zou overwegen om proximus te nemen voor tv en internet dan wil ik dit toch verklaard zien en weten wat er mogelijk is.
je zet niet zomaar van de ene dag op de andere de stap om te veranderen, belgen zijn beetje houvast en uitkijkend wat de ander kan bieden hé ;)
alvast bedankt wie mij een antwoord kan geven, ben graag geïnformeerd over de mogelijkheden omdat ik opteer voor Fiber te nemen mits het mogelijk is.