Vraag

Feedback op technieker

  • 25 May 2022
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Hallo, 

 

Gisteren (dinsdag 24 mei 2022) kwam een technieker langs en ik was hier ZEER tevreden over! Het gaat namelijk over YANN. Een zeer respectvolle jongen die zijn vakgebied super goed kent. Na 2 dagen aan e telefoon te zitten met klantendienst en waar ze het probleem niet konden oplossen, kwam Yann de volgende dag langs en was het probleem op 5 min. opgelost + we kregen een super duidelijke uitleg van waar het probleem zat. Ik heb nog nooit zo een goede en eerlijke  technieker gehad. Ik heb er gewoon geen woorden voor! +100 voor Yann! 

Ik krijg normaal gezien altijd een formulier die ik kan invullen over hoe tevreden ik was, maar die heb ik deze keer niet gekregen en op de site ook niet. Daarom dat ik zou willen vragen waar ik deze mening zou kunnen publiceren/delen.

 

Alvast bedankt! 


2 reacties

FYI: Normaal krijg je nog een bericht over u tevredenheid, maar in ieder geval kunnen de Proximus forummedewerkers overmorgen als ze hier terug langskomen dit ook doorgeven.

Reputatie 7
Badge +3

@Yasminaaaaa Dank je wel voor de positieve feedback! Ik heb deze aan Yann en zijn verantwoordelijke bezorgd. 😊

Groetjes,
Antonella

Reageer