Skip to main content

Weert iemand hoe je “Favorieten” uit zenders verwijderd? Volgens de video op Pickx moet je “Home” drukken en dan “Terug”.

Als ik “Terug” druk ga ik altijd naar een lopende zender dus naar een programma.

In de video wordt gezegd en getoond “Knop terug”, dit moet zijn 2 maal “Knop omhoog”.

Dus opgelost!


Goede tip!!
Wist ik niet. Mogelijk zelfs niemand hier.


@Hans_018 

Dit is inderdaad verwarrend “terug” want bv in de zenderlijst is ook de knop omhoog =”terug” in de lijst en vandaar denk ik dat dit zo vernoemd werd.

Enfin , het voornaamste is dat je het heb kunnen oplossen.


Dag Martin,

Ze wijzen duidelijk de pijl naar links aan, dat werkt niet.

Als ik op de pijl naar links druk is alles weg, krijg geen kans naar boven te drukken (zie video).

Ik heb nu ook een video gevonden waar het wel goed op staat, maar deze bijgesloten video is verkeerd

 


Ok bedankt Hans voor de bijkomende info.


Zenders uit favorieten lijst verwijderen,lukt me helemaal niet.

Tv box v7c

 

Edit : heb het gevonden.  Werkt niet in horizontale tv gids. Enkel bij verticale tv gids.

 


Dan moet dit bij een V7c dan duidelijk anders werken dan bij een V7 decoder.

Bij mij gewoon bij het kijken naar bv. zender VTM, twee maal op de pijl naar boven en je krijgt de keuze om er een favoriete zender van te maken of omgekeerd om die uit te zetten als favoriet.

Ik vind het trouwens raar dat de verticale layout of horizontale layout van de gids zou meespelen want je hebt die gids niet nodig om favorieten in of uit te schakelen, tenzij dit natuurlijk totaal anders zou werken bij de V7c wat mij ook zou verwonderen.

Enfin, in ieder geval speelt het bij mij geen rol of ik de gids verticaal of horizontaal instel.


Layout gids speelt bij mij geen rol.

Fout zit in demonstratie video, hier wordt gezegd eerst “pijl naar rechts”, dat werkt niet als ik dat doe gaat de TV terug naar de vorige instelling.  (zie video hier boven).