Skip to main content

Momenteel zijn er op de Pickx-website en app van het betaalpakket Family enkel de kidszenders live te bekijken.

Op de website van Proximus staat er dit:

Proximus.be → TV → Family

Hieruit kan ik afleiden dat eigenlijk alle Family-zenders kunnen bekeken worden via de Pickx-app en website. Er is geen vermelding van dat bepaalde zenders wegens rechten niet kunnen uitgezonden worden. De tv-gids is er al. Graag dus de toevoeging van Discovery World, Discovery Science, Investigation Discovery, History, Travel XP,  NGC Wild, BBC First, BBC Entertainment, VH 1 Classic, MTV Live HD, MTV Hits, Stingray Classica en Mezzo. 

Zo goed als alle zenders zijn ook bij Telenet live online te bekijken.

Alvast bedankt.

Mvg

Is hierover al nieuws? Volgens de website is het al mogelijk zelfs. Uitzendrechten zijn geen probleem wegens geen vermelding.


Na meer dan een maand: vanaf wanneer kunnen we de zenders bekijken via de Pickx-app en website? Volgens de website is het al mogelijk zelfs. Uitzendrechten zijn geen probleem wegens geen vermelding.


Vanaf wanneer kunnen we de zenders bekijken via de Pickx-app en website? Volgens de website is het al mogelijk zelfs. Uitzendrechten zijn geen probleem wegens geen vermelding. Ik lees het nog steeds op de website.


Friendly reminder: vanaf wanneer kunnen we de Family-zenders live bekijken via de Pickx-app en website? Volgens de website is het al mogelijk zelfs. Uitzendrechten zijn geen probleem wegens geen vermelding. Zie start topic. Ik lees het nog steeds op de website.


@Tien Allereerst mijn excuses dat je post zo vaak over het hoofd gezien is. 

Ik heb je vraag doorgespeeld naar de verantwoordelijken hiervoor. 


Reageer