Vraag

eurosport 2


Is Eurosport 2 ineens verdwenen? Kanaal 131 bestaat ineens niet meer.


16 reacties

ik zie inderdaad in de lijst alleen Eurosport 1 staan → Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus

zenderlijst → Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Op de PDF versie Vlaanderen zenders staat Eurosport 2 wel.

@Antoon1 Inderdaad daar was ik nog niet gaan zoeken 

 

@Stijn014 heb je de bbox al eens zonder spanning gezet gedurende 5 sec en als die volledig opgestart is en terug kunt surfen doe dit ook eens met je decoder, soms wordt hierdoor de synchronistie herstelt en vind je de zenders terug.

Maar hou er ook rekening mee als je bvb zenders hernummert dat het mogelijk is dat zenders verderop ook kunnen verschuiven hierdoor en dus zich niet meer op het origineel kanaalnummer bevinden.

Reputatie 7
Badge +3

Eurosport 2 is enkel beschikbaar in volgende TV opties: Pickx Sports en Pickx All Stars en Sports. Eurosport 2 maakt geen deel uit van het Pickx basisaanbod .

 

Reputatie 7
Badge +1

Eurosport 2 is enkel beschikbaar in volgende TV opties: Pickx Sports en Pickx All Stars en Sports. Eurosport 2 maakt geen deel uit van het Pickx basisaanbod .

 

Bij alle providers zit Eurosport 2 in het basispakket. Wordt tijd dat PX dit ook gaat doen. TMC, Franstalig, heeft PX ook in het basispakket gezet. Vele in Vlaanderen spreken geen Frans dus hebben die niets aan deze zender 😉🤔 Fox was een beter alternatief geweest. 

Eurosport 2 is enkel beschikbaar in volgende TV opties: Pickx Sports en Pickx All Stars en Sports. Eurosport 2 maakt geen deel uit van het Pickx basisaanbod .

 

Bij alle providers zit Eurosport 2 in het basispakket. Wordt tijd dat PX dit ook gaat doen. TMC, Franstalig, heeft PX ook in het basispakket gezet. Vele in Vlaanderen spreken geen Frans dus hebben die niets aan deze zender 😉🤔 Fox was een beter alternatief geweest. 

 

Klopt, wij hebben enkel basisaanbod, wel Eurosport1 maar niet 2. Dat basisaanbod is voor ons TV gebruik ruim voldoende.
Ik was het bestaan van Eurosport2 vergeten, denk ik 😂,  maar herinner me wel dat  het in het (betalend) aanbod zit.
Uit Stijn zijn openingspost maak ik op dat hij zender 131 wel tevoren had, daarom veronderstel ik dat hij een betalende optie heeft. Indien niet, dan weet hij nu tenminste waarom.
Iemand die Eurosport2 in zijn aanbod heeft kan misschien even nakijken of Europsport2 beschikbaar is (tijdelijke uitval?) en hier reageren, zodat er een andere reactie komt dan pure lijstjes, nietwaar? 😋

Reputatie 1

Bij mij is eurosport 2 gewoon beschikbaar op kanaal 131 in het pickx sports pakket...

Stijn014 is Proximus lid sinds 2010.  Ik meen dat wij in het verleden (maar wanneer?) ook meerdere Eurosport zenders konden ontvangen en dit binnen het standaardpakket. Hij misschien ook?


Dan laat ons 2 mogelijkheden .


Stijn014 heeft een optiepakket met Europsport2, dan is er technisch bij hem iets mis (Zie ook het laatste antwoord van Martin) ,

Oftewel heeft hij (zoals ik) geen optiepakket en dus geen Eurosport2 (of de optie opgezegd)

Dat kan enkel hijzelf beantwoorden.

Reputatie 7
Badge +3

Reeds sinds 1 Maart 2010 zit Eurosport 2 in een betalende TV optie bij Proximus , toen nog Belgacom TV (toen nog boeket "Sport & Pleasure NL" genoemd).

Van Mei 2006 tot Eind Februari 2010 zat Eurosport 2 in het basisaanbod  bij Proximus TV toen nog Belgacom TV.

Een beetje nostalgie : Hier nog een foto van de zenderlijst en pakketten (TV Opties) uit Juni 2014 de laatste , want in September 2014 werd Belgacom TV omgedoopt tot Proximus TV ( Is wel met de zenders in Wallonië , deze met de zenders in Vlaanderen vind ik niet meer)

 

Ik had al een vage herinnering 😁
Anderzijds is 2010 al lang geleden om zo ineens terug eraan te denken dat ooit …..
Of op Eurosport2 is een specifieke uitzending ?

Ik had vorige week nog Eurosport 2 en nu niet meer. Dus ik zal ergens wel een optie hebben. Als Proximus nu ineens beslist heeft om het niet meer aan te bieden in het abo dat ik heb ( zonder communicatie) dan ben ik zwaar ontevreden.

Reputatie 7
Badge +3

Ik had vorige week nog Eurosport 2 en nu niet meer. Dus ik zal ergens wel een optie hebben. Als Proximus nu ineens beslist heeft om het niet meer aan te bieden in het abo dat ik heb ( zonder communicatie) dan ben ik zwaar ontevreden.

@Stijn014  Je kan dit nakijken in MyProximus  - TV - opties staat  Pickx Sports daar actief ?

N.B. Heb je Pickx Sports een maand  gratis mogen testen. Dan word dit aan het einde van de testperiode automatisch stopgezet.

Proximus heeft zeker niet beslist Eurosport 2 niet meer uit te zenden , zie de reactie  hier hogerop van tom.vh 

Bij mij is eurosport 2 gewoon beschikbaar op kanaal 131 in het pickx sports pakket...

 

 

Neen, nooit pickx sports gehad. Ook niet toen ik Eurosport 2 had. (Ouder abonementstype)

Blijkbaar is de multi boeket omgezet in een pickx +. Tijd voor een Eurosport player Abo ,(Proximus verliest dus inkomsten)

Reputatie 7
Badge +3

@Stijn014 Normaal gezien werd je hierover verwittigd oor Proximus.

Oude Boeketten/TV Opties worden vervangen sinds geruime tijd.

Ook zal je Pack/Abonnement onlangs door proximus zijn gewijzigd naar een flex.

Je word normaal gezien hiervan op de hoogte gebracht via email.

Kijk zeker eens na of je huidige contact details in MyProximus nog correct zijn.

Hopelijk kan een Proximus medewerker actief op dit forum je meer toelichting/duidelijkheid geven.

 

Reageer