Vraag

Eurosport 2

  • 19 March 2019
  • 11 reacties
  • 3547 Bekeken

Ben sinds een maand overgeschakeld naar Proximus ben heel tevreden over kwaliteid van het beeld maar ik moet 12€ per maand betalen voor eurosport 2 om motoraces te zien. 2x per maand vanaf maart tot november.
Wel veel voetbal zenders maar daar heb ik geen interesse in.
Waarom niet eurosport 2 in basic pakket zoals bij Telenet ?

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Valentino46,

Bedankt voor je terechte opmerking. ik ga dit doorgeven als feedback aan onze achterliggende diensten.

Indien je inmiddels een overzicht wenst van de tv-zenders kan je deze terugvinden via onderstaande link:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvsub/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement.html

Groetjes,

Antonella
Ok bedankt voor de reactie.
Overzicht van de zenders heb ik in de folder staan die bij de instalatie was.
Hoop dat eurosport 2 roegevoegd word aan de standaard zenders.

Op Eurosport1 kan ik naar de Giro kijken. Vandaag (zaterdag 10 oktober 2020) is de Giro op Eurosport2 en kan ik dus niet kijken. Jammer ...

Toon Pels

Reputatie 4
Badge +2

De ronde van Italië is ook te bekijken in HD op S4C (Wales) voor degenen die een schotel (Astra 2) hebben.

Dag motivator Jan,

Een nuttige tip voor al diegenen die een schotel (Astra 2) hebben. Ik kijk tv via Proximus …

Toon Pels

Een schoteltje is toch vlug geplaatst :wink::relaxed:

RAI2 kan ook natuurlijk (zonder geluid ...).

Reputatie 4
Badge +2

RAI2 kan ook natuurlijk (zonder geluid ...).

Rai sport en Rai 2 zijn gescrambled tijdens de Giro uitzending.

Dan kijk ik vandaag enkel naar Gent – Wevelgem op Proximus 1 … Ook spannend!

 

Ja idd, graag eurosport 2 in standaardpakket, en als het even kan in HD.  Als je nu bijbetaalt, heb je hem, maar niet in HD.  En dat is spijtig want soms zijn de scores niet meer leesbaar want die zijn ontworpen om in HD goed leesbaar te zijn.  

Ik volg graag de koersen die bezig zijn.
Gent–Wevelgem afwisselen met de Giro ging dus niet: wat een rust!

Reageer