Beantwoord

Esports One vanaf 3/11 ook te bekijken via Proximus?

  • 31 October 2020
  • 8 reacties
  • 311 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,
Hallo Proximus,

In het bericht hieronder lees ik dat de Duitse Sport1 een Esports kanaal lanceert vanaf 3/11, aangezien we al maanden het kanaal E-Sports niet meer hebben omdat het gestopt is met uitzenden, wil ik eens vragen of Proximus eventueel ook dit kanaal kan toevoegen aan het basisaanbod, want ik lees dat het ook geleverd wordt aan andere televisie-exploitanten, er werd nog geen kanaal in de plaats aangeboden, misschien kan dit kanaal wel toegevoegd worden?
Timm1983

  • De Duitse omroep Sport1 lanceert een nieuw eSportsONE esport-kanaal.
    Interessant is dat het een pan-Europese zender wordt die in het Engels wordt uitgezonden.
    eSportsONE start op 3 november 2020 in verschillende landen: België, Tsjechië, Nederland en Slowakije.
    Het eSportsONE-station begint op dinsdag 3 november 2020 uit te zenden in verschillende Europese markten - waaronder Tsjechië en Slowakije op het Skylink-platform, in België op het TV Vlaanderen-platform en in Nederland op het Canal Digitaal-pakket. Tegelijkertijd zal M7 Group (Canal + Luxembourg) satellietdistributie leveren aan andere televisie-exploitanten.
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 November 2020, 18:21

Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb ook op het franstalige forum gevraagd of esports one zou toegevoegd worden en daar werd geantwoord door een moderator dat er nog geen nieuws was omtrent het toevoegen van nieuwe zenders. Misschien in de toekomst…

Timm1983

Reputatie 7
Badge +3

@Timm1983 Hier is momenteel ook nog niets over geweten dat dit in het aanbod zou komen.Moest dit toch het geval worden dan gaan onze klanten automatisch ingelicht worden via de de normale kanalen.Groetjes,Joel

Hallo allemaal,
Hallo Proximus,
Ik heb gelezen op het Franstalige forum van Proximus waar ik ook had gevraagd of ESports One beschikaar zou zijn via Proximus en iemand liet me weten via deze link: https://www.proximus.be/pickx/nl/2091038/esportsone-je-nieuwe-esportszender-op-pickx
dat op 13 november 2020 EsportsOne van start gaat via Proximus!
Weet iemand of deze zender in het basispakket komt en op welk kanaalnummer kunnen we dit nieuwe kanaal vinden?
Alvast bedankt, hier hebben jullie weer een primeur van mij, voor wie nog niet op de hoogte was van deze nieuwe zender! Proximus ik kijk er al naar uit, vrijdag de 13e, dat zal voor mij geen ongeluksdag worden.
PS. Ook gebruik maken van het Franstalige forum kan zo zijn voordelen hebben.
Timm1983

gewoon eens googelen kan ook wonderen doen :slight_smile: → https://www.google.com/search?q=proximus+esports+one

@ Martin,
Helaas werd nog niet vermeld op welk kanaalnnummer ESports One beschikbaar zal zijn, ik zal het hier wel laten weten als ik hem tegenkom op mijn tv of als ik via het Franstalige forum meer weet.
Timm1983

Op het Franstalige forum liet iemand me weten dat we waarschijnlijk Esports One zullen vinden tussen de sportzenders, of op het infokanaal dat nu te zien is waarop vroeger Esports TV te zien was.
Ik vermoed dat het waarschijnlijk kanaal 135 of 140 zal worden voor Vlaanderen, als ik meer weet laat ik het wel weten.
Timm1983

Hallo allemaal,

Esports One is gestart op kanaal 135 zoals ik gedacht had. 

Veel kijkplezier allemaal!

Timm1983

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel voor de info @Timm1983:grin:
Groetjes,
Antonella

Reageer