Zonet tijdens het kijken van een opname viel het beeld 2x terug op het menu. Ik heb mijn v6 decoder eens uit het stopcontact getrokken, hielp niet. Daarna ook eens gereset maar nu verschijnt telkens de foutcode: error number sys_34 - contacteer helpdesk of reboot.
Maar reboot/reset helpt dus niet.
Nog iemand dit probleem?
Bladzijde 1 / 1
Heb juist hetzelfde voorgehad deze avond , heb ook gereboot maar krijg telkens deze foutcode : error number SYS_34
Heb juist hetzelfde voorgehad deze avond , heb ook gereboot maar krijg telkens deze foutcode : error number SYS_34
Zelfde probleem hier...
Hier ook exact het zelfde probleem
heeft er iemand al een oplossing gevonden ?
regio gent
Update 23:27 terug in orde
Idem regio Vosselaar, krijg het niet opgelost..
Hier ook in Ninove hetzelfde probleem. Algemeen probleem bij Proximus?
Idem.. algemeen probleem blijkbaar..
provincie Luxemburg
*** UPDATE: 23u21.’ . Decoder herstart en alles terug OK
Zelfde probleem in Borgloon Limburg
Zelfde probleem, reset voor de eerste keer en steeds dezelfde error SYS_34
Regio Boom
Heb afstandsbediening gereset en dacht dat daardoor alles weer opstartte. Maar kan misschien ook zelf weer gestart zijn.
Zelfde probleem... regio Hasselt
Zelfde probleem hier. V6 . Genk.
Pickx op de laptop werkt ook niet. Inloggen gaat niet.
Zelfde probleem in 3545 Loksbergen (Halen)
Hier ook hetzelfde probleem regio Sint-Niklaas
Update: decoder terug uit en aangezet en werkt hier ook terug
Ter info:
Hier idem regio Roeselare. Proximus zal hier binnenkort buiten vliegen.
Zelfde Probleem in Antwerpen Deurne. Ook Foutcode SYS_34.
Ondertussen terug in orde...
Hallo, Wij hadden gisteren avond ( rond kwart voor 11) het zelfde probleem. gisteren 3x terug opgestart hielp niet. Onze zoon die ook een decoder heeft had geen probleem. Wij hebben geprobeerd naar proximus te bellen maar geen gehoor. op het forum geraakte ik niet op.
dan zijn wij maar gaan slapen want het probleem was nog niet opgelost. deze morgen heb ik de decoder dan terug op gezet en dat ging niet. dus weer alles uitgetrokken en terug opgestart en nu is alles terug in orde.
Het was inderdaad geen algemene fout want anders zou ik het ook voorgehad hebben…
kon je ook zien op bovenstaande kaart.
@Jeroen_056 Zal iets te maken hebben met bepaalde routers/servers veronderstel ik.
Zaterdagavond waren er meerdere V6 decoders die deze foutmelding kregen. Dit probleem is ondertussen opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.