Beste,
Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.
Beste,
Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.
ja, zij beweren dat het aan proximus ligt ; ik heb bitdefender als anti-virus zou het daarmee van doen hebben ?
@Erwin134POL Een anti-virus heeft geen effect op een account om te werken of niet te werken. Als je uw GID laat nakijken bij HLN kunnen ze zien of je account bij hem ook actief is. Voor je GID te weten te komen kun je best contact opnemen met de 0800 22 800 wegens we op het forum geen privégegevens delen.
heb vandaag voor de 3de X gebeld met HLN. heb telkens al mijn gegevens door gegeven + GID nummer.
met telkens de belofte dat dit zeker binnen enkele dagen opgelost zou zijn (zijn 3-4 weken verder nu)
ik zal vrijdag (aangezien ik vandaag heb gebeld) nog laten weten of het dit keer wel heeft gewerkt.
hier ook geen reactie
We zijn nu vrijdag. Nog altijd niet in orde...
Hoe moeilijk kan het zijn een GID aan een abonnement te koppelen? Werken ze daar nog per postduif?
en dit duurt al maanden, wel mooi artikel in de krant binnenkort
OK, werkt nu, tks
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.