Skip to main content

Sinds kort overgestapt van Telenet naar Proximus. E-press was één van de zaken die me had overhaald.

Ik kon waar en wanneer ik wou de digitale krant lezen, maar sinds een week werkt dit plots niet meer.

Bij inloggen zie ik de krant, maar wanneer ik wil openen krijg ik steeds zelfde melding:Er ging iets mis Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack. Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

 

Ik heb vorige week aantal keer met HLN gebeld, ze zeggen dat ze vraag hebben gekregen van Proximus om  op 6/11 mijn abonnement stop te zetten?!

Ze zeggen bij HLN dat opdracht van Proximus moet komen om opnieuw te activeren.

 

Klantendienst proximus krijg ik niet te pakken… en chat krijg ik uren na elkaar; We zijn op zoek naar een collega om je te helpen, maar dat duurt iets langer dan verwacht... Ben je nog steeds online?

 

 

Wie kan me helpen?

 

 

@Teleugestelde klant Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het na.

 


Dag Daisy. Heb ik net gedaan. Ik kijk uit naar een oplossing.

 


@DaisyS, kun je me aub bevestigen of je voldoende info hebt?

 

 


@DaisyS , Kun je me verder helpen aub?? 


Ik heb hetzelfde probleem en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Het abonnement opslagen van onze packs gaat automatisch, maar een kranten abonnement dat in het pack zit activeren is een lijdensweg, om niet te zeggen onmogelijk. 

Mijn kranten abonnement is om een duister reden plots op niet actief gezet nadat het jaren correct heeft gewerkt.

Het GID-nummer dat ik heb gekregen via chat helpt niet. 

Bij het laatste nieuws zeggen ze dat het probleem bij proximus zit, bij proximus zeggen ze dat het probleem bij de krant zit, zo is het niemands schuld en betaal ik voor een krant die ik niet kan lezen.

Is het misschien de bedoeling om klantonvriendelijk te zijn dat proximus drijft tegenwoordig?

 

 


@Paultje TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" .

Ter bijkomende info: PX medewerkers zullen dit wel in orde proberen te krijgen net zoals het het hier ook hert geval is bv : → hln e-press | Proximus Forum


@Martin ik heb zoals u gevraagd heeft mijn profiel aangepast.


@Paultje Er ontbrak een klein stukje van de programmatie voor je abonnement. Dat heb ik nu in orde gezet. Kan je eens testen of het nu in orde is ? 

@teleurgestelde klant Ik zie dat er nooit antwoord gekomen is op uw post. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat het probleem ondertussen wel al opgelost is na al die tijd. 

Ik heb voor de zekerheid toch uw gegevens nagekeken en bij ons is alles in orde. Als je toch nog problemen zou ondervinden, zal ik HLN contacteren.  


@HadewychT Bedankt

 

 


@HadewychT nu lukt het wel dus voor mij is de zaak afgesloten, nogmaals bedankt.


@Paultje Graag gedaan. Veel leesplezier !


@DaisyS @HadewychT, Ik heb op vandaag opnieuw exact hetzelfde probleem….


@Teleugestelde klant Ik heb een aanpassing gedaan in je profiel. Kan je eens testen of het hiermee opgelost is ? 


@HadewychT , gelukt! Dank je!


@Teleugestelde klant Graag gedaan ! Veel leesplezier ermee en bedankt om ons op de hoogte te houden. 


@HadewychT, heb gisteren opnieuw een mail ontvangen van DPG (Het Laatste Nieuws) ivm opzegging van mijn abonnement… Hoe komt het dat jullie steeds mijn abonnement opzeggen zonder reden? Op vandaag kan ik nog inloggen, maar zal vanaf morgen of overmorgen weer afgesloten worden waarsvhijnlijk. Kun je AUB nogmaals bekijken? Merci!


@Teleugestelde klant Mijn excuses voor dit ongemak. Alles staat bij ons nog actief voor u. Ik heb HLN gecontacteerd om te melden dat je abonnement toch actief moet blijven. Wat de reden is dat zij je deze melding sturen weet ik niet. 


Dank je voor je hulp, hopelijk blijft het langer dan een maand duren nu… 

 


@Teleugestelde klant Inderdaad. Mijn excuses dat het voor u al een aantal keren fout loopt. 


@HadewychT , kreeg vandaag onderstaande:


We vinden het jammer om te vernemen dat je niet meer van Het Laatste Nieuws kan genieten. Bij nazicht van jouw gegevens zien wij dat je inderdaad genoot van een digitaal abonnement bij Het Laatste Nieuws via Proximus. Wij hebben echter bericht gekregen van Proximus dat dit beëindigd moest worden op 13/11/2023 en kunnen dit zelf niet terug activeren. Je kan wel volgende stappen ondernemen:

1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is, moet Proximus de rechthebbende status opnieuw vrijgeven. Informeer ook alvast naar jouw GID code. Jouw GID code staat op dit moment op geannuleerd vanaf 13/11/2023.

 

Kun je dit voorkomen AUB??


@Teleugestelde klant Ik heb nog geen reactie gekregen van HLN op mijn mail van vorige week. Ik heb ze nu een reminder gestuurd om dit recht te zetten vermits bij ons alles nog wel actief staat en er geen opzeg lopende is. 


@HadewychT, ik heb opnieuw geen toegan meer zonder reden. Kun je dringend nogmaals navragen AUB?


@Teleugestelde klant 

Heb je dan nog wel even toegang gehad?

 

Geert


@GeertC Tot gisteren wel nog… kun je asap weer activeren aub?


@teleurgestelde klant Ik heb dit nogmaals geëscaleerd naar HLN en gevraagd dit zo snel mogelijk terug te activeren. Voor een aantal klanten hebben ze foutief de info dat het abonnement stopgezet moet worden. Het is in onderzoek waar dit juist foutloopt om dit in de toekomst te vermijden. Mijn excuses voor het ongemak.