Ik heb een flex-s abonnement. Dit met WiFi en tv. Hoe komt het dat ik geen recht heb op E-press terwijl dit toch staat aangegeven bij het bestellen van het abonnement?
Ik vrees dat Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum pas vanaf morgen terug aanwezig zijn op dit publieke forum teneinde (te proberen) bovenstaande op te lossen
Concreet hebt u met een pack Flex S wel degelijk contractueel recht op een toegang tot E-press
CS_Pack_FlexS_NL~2023-01-02-06-31-51~cache.pdf (proximus.be)
Ref.:
Contract samenvatting | Proximus
FYI: My e-Press: Het Laatste Nieuws in je pack | Proximus
-
Het enige wat je te doen staat, is het activeren!, via www.proximus.be/myhlnNieuw venster.
TIP: indien het niet lukt en omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Ik zie in mijn proximus dat het er niet tussen staat. Daarom vond ik dit wat vreemd. Moet misschien nog geactiveerd worden ofzo...
Super, bedankt. Het werkt teug.
je kan dus de HLN+ artikels lezen?
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.