Vraag

Dit is na 5 jaar nog steeds niet opgelost... kan nog altijd geen pickx bekijken als ik pauzeer of herstart.

  • 6 February 2024
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

 

Dit is een 5 jaar oude topic die gesloten werd, nochtans zonder oplossing want het is nog steeds hetzelfde probleem op Pickx. Herstarten heeft geen zin want de film/serie sluit even vroeg af als het originele, en pauzeren heeft ook geen nut want dan mis je de laatste 5 minuten van de film/serie…. maar de prijs alweer naar boven duwen voor miljoenen klanten tegelijk is geen probleem natuurlijk. Alsook werkt de WiFi hier voor geen meter meer sinds 2 weken, sinds iedereen Volte op zijn phone krijgt… neem dat maar terug weer en geef ons onze wifi terug, zelf als ik de GSM op de router leg is er maar 1 streep verbinding… dit wordt echt veranderen van provider hoor, 3e wereldland met de prijzen van een S-Tier land...


2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Mathys Ik heb net een meting van je lijn gedaan en zie geen enkel probleem. Als je spreekt over de Pickx app en zijn problematiek, over welke toestellen gaat dit dan? 

Vreemd , ik heb Pickx op mijn IPad en tevens op 2 computers die meer dan 10 jaar oud zijn, laptop en desktop en ik heb een oude box v3 en dat hapert vrijwel nooit … (en op mijn 2 tv’s ook natuurlijk)

Reageer