Beantwoord

Disney+ activatie / decoder / wedstrijd

  • 1 December 2020
  • 87 reacties
  • 791 Bekeken

Beste,

 

Onlangs heb ik mijn abonnement gewijzigd naar all stars en sports.

Sedert vandaag heb ik mijn nieuwe decoder v7 (android) thuis gekregen en met succes geïnstalleerd.

Bij mijn overstap naar all stars en sports diende ik via proximus binnen de 48u een mail met een activatielink voor disney+ te ontvangen.

Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Is het mogelijk van het nodige te doen hieromtrent of mag ik mij reeds registreren bij disney+ (zonder het risico te lopen dat ik te betalen facturen krijg)

Met dank en vriendelijke groet,

 

Frank

 

icon

Beste antwoord door tina.b 2 December 2020, 10:05

Bekijk origineel

87 reacties

het hangt ervan af wel pakket je hebt natuurlijk !

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1  Bedankt, maar het gaat er hier juist om dat ik eigenlijk niets heb gewonnen. Proximus biedt het jaar nu gewoon ook gratis aan als onderdeel van het pakket bij hen (helemaal los van die wedstrijd). In principe zou jij (als je een Proximus pakket hebt) het ook moeten kunnen gratis activeren. 

@Helga_03. Verkeerd begrepen. Nee vindt dit pakket te duur ook al is Disney gratis en zou er niet optimaal gebruik van maken. Als ik interesse heb pak ik Disney wel apart 😷😉🤗

Reputatie 1

@Antoon1 Wij nemen ook geen speciaal filmpakket hoor (enkel de basis); geen filmbundels of zo. Met pakket bedoel ik: tv, internet en telefoon.

In de mail van Proximus staat: ‘Als Proximus klant, wist je dat Disney+ inbegrepen is in jouw product voor één jaar?’ 

In elk geval, het is vooral een commerciële move (zoals ook de banken hanteren). Eerst promoten ze iets gratis, en als je het dan gewend bent, hopen ze dat je het blijft aanhouden en er ook gaat voor betalen. 

Ik heb er niets op tegen dat ze dit nu doen, maar wel op het feit dat ze in hun Enjoy-wedstrijden dingen verloten, waar je eigenlijk niets kan mee doen. Ik weet niet of ik het goed uitleg…  

Reputatie 7
Badge +1

@Helga_03. Heb ook standaard. Pak niets extra. Heb zo een mail nog nooit gehad. eAls vaste klant krijg je heel weinig of niets. Het enigste is HLN wat we krijgen. Zouden eigenlijk een keuze optie moeten maken voor klanten dat je kunt switchen naar verschillende gratis mogelijkheden inclusief HLN

Reputatie 1

@Antoon1 Het puntenspaarprogramma (dat werd afgevoerd) was in die zin wel nuttig. Daarbij kon je kiezen uit verschillende opties.

ps: als het toch mogelijk is om disney+ voor een jaar gratis te krijgen bij proximus wil ik natuurlijk liever dit.

Dat vond ik ook een veel beter systeem.
Mijn pa heeft ook een standaard pack (TF+Internet+TV) en ook nog nooit zo’n mail gehad.

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Het puntenspaarprogramma (dat werd afgevoerd) was in die zin wel nuttig. Daarbij kon je kiezen uit verschillende opties.

Puntensysteem hoeft niet, maar keuzeoptie heel interessant. Zoals HLN, Netflix, Disney etc. 

Reputatie 7
Badge +3

@Helga_03  Je vraag werd verplaatst naar het bestaande topic in verband met Disney+.
De promo van Disney+ dat je kan zien via de website is voor nieuwe klanten of voor klanten dat de tv-optie All Stars of All Stars & Sports erbij nemen.
Je hebt een wedstrijd gewonnen waarbij je als bestaande klant of als klant dat de tv-optie All Stars of All Stars & Sports er niet bij wenst te nemen ook kunt genieten van deze exclusieve toegang.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AniekVdp  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic over Disney+ waar je wellicht een antwoord zult vinden op je vraag.
De betalingen van Netflix stopzetten of wijzigen, dien je inderdaad te doen via jouw Netflix account.
https://www.netflix.com/YourAccount

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD  ik heb net gechat met netflix en die zeggen dit:

Goedemiddag! Ik heb jouw opmerking zojuist gelezen en dat is niet het geval. Als je het account wil opzeggen dan kan dit enkel via je Proximus pakket. Neem contact op met de klantenondersteuning van Proximus om je Proximus-pakket op te zeggen en niet meer voor Netflix te betalen Klik hier. Wij kunnen niet in het systeem van Proximus en kunnen dan ook niet het account loskoppelen van je Proximus pakket.
 
netflix geeft mij geen optie om het zelf te doen, alleen een verwijzing naar proximus, en ik wil het nog altijd tijdelijk opzeggen.
 
Reputatie 7
Badge +3

@AniekVdp  Nu zie ik dat Netflix via het derdebetalerssysteem op 16/02 werd opgezegd en aangepast naar Netflix als tv-bundel bij Proximus zelf. Dat had ik eerder over het hoofd gezien, mijn excuses. Ik ga de tv-bundel Netflix onmiddellijk voor je stopzetten. Groetjes, Antonella

Reageer