Ik vermoed dat dat via mail zou gebeuren.
Je mail al gecheckt? Ook je spam-folder?
@anke helsen
je zou jouw persoonlijke activatielink moeten ontvangen via e-mail of sms met je persoonlijke activeringslink en alle nodige informatie waarmee je jouw Disney+ -account kan aanmaken Disney activeren Disney+ FAQ
Maar omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
@anke helsen Je kan je Disney+ ook activeren via MyProximus
Ga naar MyProximus web of app
- Activatie via MyProximus
- Ga naar MyProximus en vervolgens naar Producten > TV > Opties > Disney+ / Pickx All Stars / Pickx All Stars & Sports.
- Druk op de activeringsknop. De Disney+-website wordt geopend.
- Maak je Disney+-inloggegevens aan (e-mail en wachtwoord). Als je al een account hebt bij Disney+, gebruik je je bestaande inloggegevens.
Je vindt je Disney+-klantnummer ook op MyProximus, onder Producten > TV > Opties > Disney+ / Pickx All Stars / Pickx All Stars & Sports.
Antwoord van Disney voor Proximus
In aanmerking komende Proximus-klanten kunnen zich registreren voor Disney+ en hun abonnement beheren via hun MyProximus-account.
@anke helsen Dit staat actief voor jou. Gewoon inloggen. Je had voorheen een disney account