Vraag

Disney +

  • 27 March 2022
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Toen Disney + kwam heb ik een account aangemaakt via mijn tablet van Apple en betaal via iTunes, op mijn tv stond ook de app. We zaten eerst bij Telenet en geen problemen mee.

Nu zitten we een tweetal weken bij Proximus en is toch nog wel zoeken voor ons. Maar de app blijft heel lang laden en zegt hernieuwd zich na het verbonden is met internet, tv is verbonden. Het heeft wel eens gewerkt maar duurt heel lang.

Nu zag ik in de tv gids van Proximus ook Disney + staan en wilde het via deze weg proberen en lukt wel, veel beter maar wat ik me nu af vraag, ik heb toch niet een extra abonnement ofzo toegevoegd?

Ik zocht op via Google dat het in een picks star bonnement zat ofzo iets. Niet dat ik nog extra moet betalen ofzo? 

Maar toch, waar zit Disney + bij jullie bij en wat betaal je hier voor?

Ik heb Flex S Netflix omdat ik ook Netflix wou.

Groetjes 

 


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Daphke 

kan je via deze links de nodige info vinden

https://www.proximus.be/nl/id_search-private-ES/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=disney

https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/pickx-tv-en-opties/pickx-tv-opties/netflix/activeer-netflix.html

groeten

Tina

 

Maar ik snap niet goed waarom de app via de tv zelf niet goed werkt, nu opent hij wel maar zie geen afbeeldingen. 

Bij Telenet keek ik gewoon via de app van de tv zelf. Maar sinds we Proximus hebben werkt deze heel slecht. 

Nu kijk ik maar weer via de proximus tv gids. 

Hier kan ik ook nergens de ondertiteling aanpassen. Zie alleen audio en ondertiteling, geen opmaak ofzo wat ik eerder wel kon.

Reputatie 7
Badge +4

@Daphke Via de eerste link die tinab postte kan je bij FAQ terugvinden hoe je de ondertiteling kan aanpassen bij “Hoe bekijken?”. 

Dat je geen beeld krijgt via de app is geen algemeen bekend probleem. Krijg je dan wel de categorieën te zien, of zelfs dat niet ? 

Heb je al eens getest of het ok is nadat je de decoder herstart hebt ? Kan je de app dan ook eens opnieuw installeren ? 

Idd, de categorieën zag ik wel maar geen afbeeldingen en titels.

Ik durfde het eerst ook niet uit te trekken omdat het pas geïnstalleerd was maar toch gedaan en helpt idd!

Dank je wel! 

Reputatie 7
Badge +4

@Daphke Fijn te horen dat het hiermee opgelost is. Veel plezier ermee.