Vraag

disney+

  • 17 September 2021
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties

verlenging jaar gratis disney+; ik heb vandaag 17 09 een “nieuwe” code ontvangen om deze verlenging te starten ,  blijkbaar is dit een verkeerde of foute code volgens disney, kan ik een juiste code krijgen?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @aj ik heb dossier 49244757 opgemaakt voor nazicht door de juiste dienst. Ze weten me te vertellen dat je op 13/09/2021 een mail hebt ontvangen met de stappen om het abonnement bij Disney op te zeggen (anders werkt de voucher niet). Op 16/09/2021 heb je dan een mail met de nieuwe code ontvangen. Kun je ons laten weten of dit intussen in orde is? Groetjes, Heidi

Ik heb dus deze beide mails ontvangen, gedaan wat men vroeg, een code ontvangen, deze ingediend en kreeg dus van disney de melding “code is reeds gebruikt” maar mijn abo was dus niet verlengd,

Aangezien ik op reis vertrok voor meerdere weken (en ik enkele programma's volg op disney) heb ik zelf het abo verlengd aan de geldende prijs;

Kunnen jullie dit nog regelen? 

mvg

MARLEEN D'HONDT
Klant MARLEEN D'HONDT
Klantnummer 731053

 

@aj 

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
 
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die je in de andere privé velden niet kwijt geraakt.

Reputatie 7
Badge +3

@aj Als ik het goed begrijp heb je het abonnement bij Disney+ zelf verlengd en betaald voor een volledig jaar? Als dit het geval is, vrees ik dat we niet veel gaan kunnen doen aangezien een code enkel werkt als je geen actief abonnement hebt op Disney+.

Disney+ FAQ | Proximus

Groetjes,
Antonella

Dus jullie sturen een gebruikte/verkeerde code en ik zit met de problemen?

Reputatie 7
Badge +3

@aj Indien er een probleem is met een code en dit niet kan worden opgelost door het gebruik van een ander e-mailadres, dien je contact op te nemen met het helpcenter van Disney+. Groetjes, Antonella

  • Indien tijdens de registratie een foutmelding verschijnt zoals "code reeds gebruikt, code bestaat niet, code verlopen", vraag de klant dan of hij dit e-mailadres reeds gebruikt heeft voor een eerdere registratie bij Disney+. Zo ja, adviseer de klant dan een ander e-mailadres te gebruiken.
  • Voor alle andere gevallen, vraag de klant contact op te nemen met Disney+ op dit adres Disney+ Help)

Reageer