verlenging jaar gratis disney+; ik heb vandaag 17 09 een “nieuwe” code ontvangen om deze verlenging te starten , blijkbaar is dit een verkeerde of foute code volgens disney, kan ik een juiste code krijgen?
Dag
Ik heb dus deze beide mails ontvangen, gedaan wat men vroeg, een code ontvangen, deze ingediend en kreeg dus van disney de melding “code is reeds gebruikt” maar mijn abo was dus niet verlengd,
Aangezien ik op reis vertrok voor meerdere weken (en ik enkele programma's volg op disney) heb ik zelf het abo verlengd aan de geldende prijs;
Kunnen jullie dit nog regelen?
mvg
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die je in de andere privé velden niet kwijt geraakt.
Groetjes,
Antonella
Dus jullie sturen een gebruikte/verkeerde code en ik zit met de problemen?
- Indien tijdens de registratie een foutmelding verschijnt zoals "code reeds gebruikt, code bestaat niet, code verlopen", vraag de klant dan of hij dit e-mailadres reeds gebruikt heeft voor een eerdere registratie bij Disney+. Zo ja, adviseer de klant dan een ander e-mailadres te gebruiken.
- Voor alle andere gevallen, vraag de klant contact op te nemen met Disney+ op dit adres Disney+ Help)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.