Vraag

Disney+


In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus. 
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn. 


182 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Raes 

je hebt de V7 decoder nodig om disney via tv te kunnen bekijken.

een flex pack internet/tv (niet fiber) kost 59,99 euro en je hoeft idd geen optie all stars te nemen…

met je huidige pack kan ik geen omruiling decoder doen.  Dus ruil je je pack ? zelf via MyProximus ?

groeten

Tina

 

@Deeske1984v: Je krijgt een jaar gratis Disney+ bij een abo All Stars of All Stars en All Sports niet bij All Sports alleen, denk ik.

Mijn grote vraag is: waarom is Disney + via de V7 niet in 4K HDR, terwijl dit via Apple TV 4K wel zo is en het sowieso inbegrepen is in het Disney + abo.

Tina,

Dus ik moet Flex bestellen, ik veronderstel de all in voor family aangezien we 2 mobiele telefoons hebben en dan volgt er automatisch een omruiling van de V5 naar V7?

 

@Raes, automatisch gebeurt dit niet, dat moet je dan weer aanvragen en/ of het bij het bestellen van een Flex expliciet en met aandrang eisen . Heb het meegemaakt.

Reputatie 7
Badge +3

@Raes 

nee, niet de all in ; dan krijg je ook vaste lijn erbij

Flex (internet/tv) met 2 mobiles : zal ik een order bij mij zetten en kijken wat ik kan doen (met vraag voor omruiling decoder?)

groeten

Tina

 

Tina,

Dat mag zeker.

Ik hoef inderdaad geen vaste lijn.

Voorstel mag voor Flex zijn met 2 GSM’s. Een Unlimited Light, de andere Mobile Flex.

Family heb ik niet nodig, heb al genoeg zenders :-)

En de thuiservaring voor 11 euro hoeft ook niet.

 

 

 maar kan via kanaal 58 (als er niks aan de zendervolgorde is veranderd) door de app te installeren mij registreren

@Covis Kan je dan al de zendervolgorde veranderen met de V7 decoder ?

 maar kan via kanaal 58 (als er niks aan de zendervolgorde is veranderd) door de app te installeren mij registreren

@Covis Kan je dan al de zendervolgorde veranderen met de V7 decoder ?

 

Nee, @Martin , maar als je die, zoals ik, veranderd hebt op je vorige decoder (v5), blijft die volgorde wel staan. Vraag me niet waarom, hé. ☺️ Daardoor staat het infokanaal voor Disney+ bij ons bv. op 60.

Reputatie 2
Badge

Mensen ik raad u beste aan een paar dagen te wachten voor je Disney gaat activeren zoals je zelf ondervindt werkt het niet naar behoren dus een gouden raad voor iedereen lees altijd eerst forums voor je het doet . Zo doe ik het ook en ben je nooit geld kwijt of belazerd . Disney is nu niet echt betrouwbare zender

 

@Deeske1984v: Je krijgt een jaar gratis Disney+ bij een abo All Stars of All Stars en All Sports niet bij All Sports alleen, denk ik.

Blijkbaar staat er als je al all sports had dat je ook recht hebt op een jaar gratis disney+?

@Deeske1984v: Je krijgt een jaar gratis Disney+ bij een abo All Stars of All Stars en All Sports niet bij All Sports alleen, denk ik.

Ik denk dat je gelijk hebt en beide moet hebben hiervoor.. jammer 😔. Enkel disney+ abonneren lukt niet zeker zonder dat je all stars ook moet erbij nemen?

@Deeske1984v: Je krijgt een jaar gratis Disney+ bij een abo All Stars of All Stars en All Sports niet bij All Sports alleen, denk ik.

Ik denk dat je gelijk hebt en beide moet hebben hiervoor.. jammer 😔. Enkel disney+ abonneren lukt niet zeker zonder dat je all stars ook moet erbij nemen?

 

Met All Stars alleen krijg je wel een jaar gratis Disney +. Je kan ook een betalend abo nemen op Disney + , maar je kan echter Disney + alleen via een V7 decoder op Proximus tv bekijken.

@Deeske1984v: Je krijgt een jaar gratis Disney+ bij een abo All Stars of All Stars en All Sports niet bij All Sports alleen, denk ik.

Ik denk dat je gelijk hebt en beide moet hebben hiervoor.. jammer 😔. Enkel disney+ abonneren lukt niet zeker zonder dat je all stars ook moet erbij nemen?

 

Met All Stars alleen krijg je wel een jaar gratis Disney +. Je kan ook een betalend abo nemen op Disney + , maar je kan echter Disney + alleen via een V7 decoder op Proximus tv bekijken.

 

 

Oei ik heb nog een v5 decoder. Dus zal ik deze moeten inruilen dan voor een v7? Of wat moet ik dan juist doen?

Zou idd kijken voor een jaarabonnement op disney. Da pakket van allstars,all sports en disney is me iets te duur op jaarbasis.

 

@Deeske1984v , Tja, een V7 krijgen zal ervan afhangen welk pack je hebt en dat regelen is iets voor de Proximus medewerkers/klantendienst. Succes ermee.

Update na 5u wachten nog geen nieuwe activatie link. Nog maar eens contact opgenomen met proximus. Doodleuk de melding gekregen : jammer moet maar wachten tot ge een nieuwe krijgt.... wat een leuke goeie service! 

Zal klacht indienen! 

Voor ze alles aanbieden zorg dat het werkt ! 

Mijn bankservice zal ook te wensen over laten als ik volgende factuur krijg 

Reputatie 7
Badge +3

@Deeske1984v 

graag je profielgegevens aanvullen , zodat we je prod kunnen nakijken ..

Kijk zelf al via een speedtest naar je internet snelheid : enkel boven 30Mb werkt V7 het best… (gelukkig hebben de meeste klanten dit wel :-) ) 

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

groeten

Tina

@Deeske1984v

graag je profielgegevens aanvullen , zodat we je prod kunnen nakijken ..

Kijk zelf al via een speedtest naar je internet snelheid : enkel boven 30Mb werkt V7 het best… (gelukkig hebben de meeste klanten dit wel :-) ) 

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

groeten

Tina

Hey Tina,

Mijn profiel is verder aangevuld. Enkel op de my proximus app kan ik niet op.. werken blijkbaar dus kan ik de speedtest niet uitvoeren. Ik heb wel 2 v5 decoders thuis.

Grtjes 

ook deze geeft aan wat je lijnsnelheid is http://proximus.be/internetsnelheid

 

@Raes

nee, niet de all in ; dan krijg je ook vaste lijn erbij

Flex (internet/tv) met 2 mobiles : zal ik een order bij mij zetten en kijken wat ik kan doen (met vraag voor omruiling decoder?)

groeten

Tina

 

Hoi Tina,

Heb jij mij al iets toegestuurd of heb jij nog extra info nodig?

Wim

ook deze geeft aan wat je lijnsnelheid is http://proximus.be/internetsnelheid

 

Oei mijn lijnsnelheid is maar 23,7Mb.. een v7 zal niet gaan dan voor ons?

Ok als ik het langs deze weg doe kan ik het dan ook bekijken via de proximus decoder ?

Wacht best toch nog het verder onderzoek en antwoord van  @tina.b  af.
Zal waarschijnlijk pas voor morgen zijn.

moest je een bbox van het merk sagemcom hebben , kunt u ook gebruik maken van het Sagemtool 0.13 om je exacte lijnwaarden (snelheid) uit te lezen:
Sagemtool downloaden > klik hier
waar je dan inlogt als User en met User wachtwoord dat op een sticker van de bbox staat.

Je kan het inderdaad via de  V7 Android TV Decoder bekijken.

NB: je kan bvb. ook Disney+ op je tv kijken via een “Android box” of een “Apple TV 4K”.

Waar kan ik zo een V7 Android tv decoder halen of bestellen ? en betaal je dan meer in het pakket ? 

Reageer