Vraag

Disney+


In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus. 
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn. 


182 reacties

voor de v7 decoder is hier een aantal maanden geleden gemeld geweest dat ze bij Prox nog geen weet hadden of de app voorzien zou zijn voor deze decoder, mss hebben ze ondertussen al meer nieuws, wie weet!

Hopelijk weten ze nu al wat meer of het mogelijk zou zijn. 

Reputatie 1

Ik heb zonet gelezen dat Proximus  de exclusiviteit heeft van Disney + en dat er een nieuwe android- decoder voorzien is. Ik heb een bbox 3, 2 decoders V5 en een booster voldoen die aan de eisen en zoniet kan ik mijn decoders omruilen? In het artikel wordt enkel gesproken over de abonnees op all stars. Sedert de invoering van het 2.4 netwerk heb ik nog altijd last van gestotter ondanks het feit dat ik mijn bbox3 heb aangepast naar het 2.4 netwerk.

Ter info: bbox3 is je vdsl/modem/router dus daar zal het niet van afhangen.

als je problemen hebt met de nieuwe aanpassing op je bbox is het beter van die uit te zetten.→ 

One SSID deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
 * Hierdoor kun je na de deactivatie weer verschillende namen kiezen voor de verschillende wifi frequentie banden
en tevens de WiFi kanalen terug wijzigen via de GUI van de bbox.
Ook kan je later indien gewenst "One SSID" terug activeren, bv. nadat de oorzaak van het probleem zou gevonden zijn.

Reputatie 1

Mijn bbox had ik al eens aangepast maar onlangs kreeg ik nogmaals een bericht dat mijn smart wifi weer niet geactiveerd was. Blijkbaar iets verkeerd gelopen. Alvast bedankt voor de oplossing van dat probleem .

 

En wat Disney + betreft zijn mijn decoders V5 goed of moet ik de V7 hebben, ik heb me namelijk deze morgen al vooringeschreven voor een jaar en las net in de krant dat je blijkbaar over een android decoder zou moet beschikken. Welke actie moet ook ondernemen indien nodig?

Alvast bedankt

In verband met de V5  decoder omruilen voor een V7, dat moet ik overlaten aan iemand die van het proximus team zelf is, als ze hier straks of anders morgen terug langskomen .

Reputatie 7
Badge +4

Disney+ komt op 15 september naar ons land en Disney gaat daarbij samenwerken met Proximus.  

Disney+ biedt jong en oud een nieuwe manier om te genieten van de bijzondere verhalen van haar iconische entertainmentmerken, waaronder Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en National Geographic, maar ook een exclusieve en unieke programmatie van speelfilms, series, documentaires en short-form content die exclusief voor de dienst werden gemaakt. 

Dankzij de samenwerking zullen klanten met All Stars en All Stars & Sports een jaar lang toegang krijgen tot Disney+ als onderdeel van hun pack.  Je kan van de Disney+ ervaring genieten op de meeste mobiele apparaten en geconnecteerde schermen, zoals spelconsoles, streaming media players en smart tv's én rechtstreeks via de nieuwe Android tv-decoder van Proximus en ook op Apple TV. Vanaf 15 september kunnen Proximus-klanten met een andere decoder die All Stars of All Stars & Sports activeren, hun huidige decoder zonder meerkost omruilen voor de nieuwe Android tv-decoder via onze klantendienst. 

 

Reputatie 1

Neen, dit is identiek hetzelfde artikel dat ik gelezen heb, er wordt enkel gesproken over: Proximus-klanten met een andere decoder die All Stars of All Stars & Sports activeren, hun huidige decoder zonder meerkost omruilen voor de nieuwe Android tv-decoder via onze klantendienst. Ik heb geen all stars /& sports maar ik heb wel reeds een voorinschrijving voor 1 jaar op een abonnement Disney+

Ik las op de site dat je vanaf 15 sept, bij het al stars pakket, dat je dan disney+ krijgt. 
maar mijn vraag is nu dat het mogelijk is om Disney+ appart bij te kopen bij Proximus zonder dat pakket. 

heb ook gelezen dat als je geen klant bent bij Proximus, dan kan je Disney+ vooruitbestellen 6,99 €/maand en wie dit deed voor 14 september, gaf Disney één euro korting per maand.

Maar wat je vraag betreft wacht je best het officieel antwoord af van iemand van Prox zelf als ze hier terug langskomen.

ik vermoed dat dit kan maar dat je dan geen jaar gratis kunt kijken in dit geval !?

NB: 

  • Om te genieten van Disney+ inhoud via je Proximus-decoder (in de sectie recommended apps van het menu) , moet je over een Android TV decoder beschikken.
Reputatie 1

Als je over een V7-decoder beschikt kan je sowieso de app van Disney+ downloaden en rechtstreeks aan Disney betalen. Proximus heeft bij mijn weten nog niet gecommuniceerd over de mogelijkheid om enkel Disney+ bij hen af te nemen zonder het pakket All Stars of All Stars & Sports.

Het lijkt me echter logisch dat dit op termijn wel gaat kunnen, want Netflix kan je ook rechtstreeks aan Proximus betalen zonder een abonnement te hebben op het pakket All Stars of All Stars en Sports. Je krijgt dan zelfs nog een korting van 99 cent per maand bij de combinatie Flex en Netflix.

Ik denk dat het gratis jaar Disney+ wel enkel gaat gelden voor wie het - toch niet goedkope - pakket All Stars of All Stars en Sports heeft. Als je dat uitgebreid pakket niet wil, zal rechtstreeks aan Disney betalen de oplossing zijn in combinatie met een V7-decoder (of wachten tot wanneer je ook enkel Disney+ aan Proximus kan betalen).

Inderdaad dat denk ik ook en hoop dat iemand van Proximus zelf maandag duidelijkheid kan brengen in dit verband zodat we zekerheid hebben.

Blijkbaar zitten hier geen mensen meer van Proximus want antwoord op de vraag komt er niet. 

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 

jawel hoor, antwoord komt er wel, maar niet stante pede als de vraag gesteld wordt…. wegens grote drukte én vele vragen te beantwoorden :-)

momenteel is disney+, zoals hierboven door onze trouwe helpers aangegeven, enkel via de vernoemde packs te bekijken.

groetjes,

Tina

Ik heb me dan maar het all stars pakket besteld zodat ik Disney+ zeker al kan kijken bij de start. 
ik heb wel geen Android decoder , heb je die hiervoor nodig?

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 

  • Om te genieten van Disney+ inhoud via je Proximus-decoder (in de sectie recommended apps van het menu) , moet je over een Android TV decoder beschikken.
  • Vanaf 15 september kunnen Proximus-klanten met een andere decoder die All Stars of All Stars & Sports activeren, hun huidige decoder zonder meerkost omruilen voor de nieuwe Android tv-decoder van Proximus.

ja dus, ik zal een order inleiden om de decoder te switchen ?

groeten

Tina

Dankuwel, 

krijg ik nog bericht hierover wanneer ik mijn decoder mag omruilen? 

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 

ja, je krijgt daar nog mails over, met label om huidige decoder te kunnen terugsturen.

mvg

Tina

 

 

Reputatie 1

Kan disney+ ook bekeken worden via v6 decoder? Ik heb gezien dat kanaal 58 toegevoegd is...

ik zie dat op hun site beschreven staat dat je een v7 decoder vandoen hebt, maar hopelijk heeft prox toch nog goed nieuws voor u als ze hier straks langskomen.

Reputatie 4
Badge +1

Vervalt National Geographic uit mijn huidig abo als ik geen Disney abo hebt? 

zouden ze dat ook al uit het basis aanbod schrappen!

Hopelijk maandag duidelijke bevestiging van niet!

Reputatie 4
Badge +1

Waar is de tijd dat je met een antenne op het dak meer ontspannende tv programma’s kreeg dan nu en het koste minder. Nu is het uren reclame, Amerikaanse en Hollandse brol en het kost meer en meer om niets te zien. Nu nog met hulp van onze regering de VRT liquideren en het is helemaal gedaan met tv kijken. En Px is meer en meer een Franstalig gerichte aanbieder, kijk maar naar hun info kanaal en aangeboden zenders

Ja Peter ik weet het, we leven wel voor veel zaken in een betere tijd nu (de huidige corona periode niet meegerekend natuurlijk) maar dat geldt ook niet altijd voor alles, spijtig genoeg! 

Ik neem daarom nogal veel programma’s op zodat ik dan de reclame kan doorspoelen en zo te omzeilen, bij terugkijken (Replay) daar werkt dit al niet of je moet bijbetalen voor Replay+

Beste Proximus , ik heb mijn nieuwe v7 decoder aangesloten. Komt de Disney+ app automatisch erop bij lancering in september of moet ik deze app zelf toevoegen. Momenteel staat hij er nog niet tussen. 

Reageer