Vraag

Digitale TV

  • 16 March 2021
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Al een week geen digitale TV, eerste keer gebeld sturen ze ons een nieuwe wifi booster.

Probleem is hier niet mee opgelost, verbinding valt constant weg tot vandaag zelfs weer helemaal geen verbinding.

Een uur aan de telefoon gehangen met iemand van de helpdesk.

Alle handelingen voor de 100ste keer nog eens uitgevoerd om vervolgens te horen te krijgen dat ze een technieker willen sturen, maar als de fout bij ons ligt dienen we 85€ te betalen.

Als dit de service is aan hun trouwe klanten, dan blijf ik nu ook niet langer trouw.

Ik ga opzoek naar een andere provider!!


2 reacties

@Proximus__ hier werd door de auteur van deze post een identieke post ook opgestart hier → https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/digitale-tv-verbinding-53065

Reputatie 7
Badge +4

Al een week geen digitale TV, eerste keer gebeld sturen ze ons een nieuwe wifi booster.

Probleem is hier niet mee opgelost, verbinding valt constant weg tot vandaag zelfs weer helemaal geen verbinding.

Een uur aan de telefoon gehangen met iemand van de helpdesk.

Alle handelingen voor de 100ste keer nog eens uitgevoerd om vervolgens te horen te krijgen dat ze een technieker willen sturen, maar als de fout bij ons ligt dienen we 85€ te betalen.

Als dit de service is aan hun trouwe klanten, dan blijf ik nu ook niet langer trouw.

Ik ga opzoek naar een andere provider!!

hi @Mandanake  het spijt me te horen dat je hiermee zo lang al problemen ondervind
heeft men dit ondertussen voor je in orde gekregen ?
of een technieker voor je ingepland ?
de melding van een betalende interventie is correct wanneer de fout niet bij proximus ligt, bvb een defect tv

Reageer