Dag iedereen,
Voor mijn 65” TV van TCL is een wachtbuis voorzien waardoor al mijn kabels lopen.
Nu is de originele HDMI kabel van 1.8m te kort. Hiervoor heb ik een nieuwe kwalitatieve HDMI kabel aangeschaft van 5 meter.
Echter wanneer ik deze aansluit op de digicorder krijg ik de melding “schakel uw digicorder in” en dit terwijl deze wel aan staat.
Als ik de originele 1.8m HDMI kabel gebruik dan komt het beeld en geluid er wel door.
De nieuwe HDMI kabel werkt wel voor de DVD speler, spelconsoles, etc.
Heeft er iemand een idee aan wat dit kan liggen? De helpdesk van Proximus hun kennis reikt niet zo ver, ze zeggen leuk weg, wij zien van hier uit geen problemen met het signaal. Wij kunnen voor u niets doen.
Ik begrijp niet dat ze een HDMI signaal van op afstand kunnen controleren?
Ze kunnen mij dus niet verder helpen en zodus kan ik nu geen TV meer kijken en ben ik genoodzaakt over te schakelen naar een andere provider.
Bedankt voor jullie hulp.