Skip to main content

Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account".

Kan dit aangepast worden, aub ?

mvg

raoul

Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account".

Kan dit aangepast worden, aub ?

mvg

raoul


hi, kan je dit  nog even proberen of het werkt ?


Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account".

Kan dit aangepast worden, aub ?

mvg

raoul

Hier hetzelfde probleem. Volgens Proximuswinkel waren er vorige week problemen met de app maar ik krijg nog steeds de melding dat mijn account niet gekoppeld is.

Blijkbaar kan dit door jullie diensten geactiveerd worden.

 

Alvast bedankt.

 

Dirk


Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account".

Kan dit aangepast worden, aub ?

mvg

raoul


hi, kan je dit  nog even proberen of het werkt ?

Nee, het werkt nog steeds niet. Ik krijg terug dezelfde foutmelding.

alvast bedankt

mvg

raoul


Beste,

ik heb het wachtwoord van mijn Proximus account gereset, maar inloggen in de pickx app lukt no steeds niet. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

Zijn er nog andere dingen die ik kan doen ?

alvast bedankt

mvg

raoul


Beste,

ik heb het wachtwoord van mijn Proximus account gereset, maar inloggen in de pickx app lukt no steeds niet. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

Zijn er nog andere dingen die ik kan doen ?

alvast bedankt

mvg

raoul


hi, ik laat  verder nakijken wat er gaande is en hou je op de hoogte


Beste jonathandr,

gisteren heb ik kunnen inloggen.

probleem is dus verholpen.

bedankt

raoul


Reageer