Beantwoord

Defecte v5 compact vervangen door jawel een nieuwe v5 compact?

  • 14 February 2024
  • 10 reacties
  • 179 Bekeken

Voor 8 euro per maand extra voor tweede tv nog steeds de oude tv box? Niet meer van deze tijd moet mijn nieuwe tv 4k ook op de schroot? ( bij proximus wel)

icon

Beste antwoord door HadewychT 20 February 2024, 09:50

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Azerwheel 

tenzij je geen internetaansluiting hebt zou je sowieso een android decoder moeten krijgen.

Ik zie dat je er zo één hebt en twee v5compact decoders.

Klopt dit?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +1

Voor 8 euro per maand extra voor tweede tv nog steeds de oude tv box? Niet meer van deze tijd moet mijn nieuwe tv 4k ook op de schroot? ( bij proximus wel)

@Azerwheel Er heeft al een prijsstijging Plaatsgevonden op 1 juli 2023 naar €11 maar op de aanrekening krijg je een korting van €3, zodat de prijs €8 blijft. Heb contact opgenomen met PX met dit antwoord.

Goedemorgen

Bedankt voor uw mail.

Door de prijsverhoging vna 1/7/2023 zijn deze naar 11 euro gegaan.

Maar de klanten krijgen alsnog 3 euro korting zodat dit 8 euro blijft.

Vandaar staat er ook nog 8 euro vermeld op de site.

Op de factuur staat die 11 euro met 3 euro korting vermeld omwille van de prijsstijging.

Indien u nog vragen heeft mag u ons altijd mailen of bellen op het nummer 0800 22 800.

We krijgen alsnog €3 korting voor een 2 de TV box en dan nog de oude. Zou me niet verbazen als de €3 korting dit jaar gaat verdwijnen als iedereen een V7 TV box als tweede aanschaft of gewisseld wordt 🤔😥 Heb deze prijsverhoging op 1/7/2023 niet kunnen terug vinden, misschien iets gemist 🤔

@Azerwheel

tenzij je geen internetaansluiting hebt zou je sowieso een android decoder moeten krijgen.

Ik zie dat je er zo één hebt en twee v5compact decoders.

Klopt dit?

 

Geert

Heb maar één v5 gelukkig. En een android idd. We blijven betalen voor minder

Reputatie 7
Badge +3

@Azerwheel 

Kan je de twee laatste letters van het MAC adres doorsturen, dan verwijder ik de overbodige v5C decoder uit ons systeem.

Het mac adres vind je op de onderkant van de decoder bij de BAR-code.

 

Geert

Lost mijn probleem niet op. Voor 8 euro extra per maand wil ik een android. Tv box en geen oude V5c als die de geest geeft. Zeker met een biz abbo

Reputatie 7
Badge +4

@Azerwheel Normaalgezien worden defecte V5c decoders ondertussen vervangen door V7-decoders. Ik zal je een nieuwe V7 opsturen. Deze wordt woensdag thuis geleverd. 

Je kan best ook wel de gegevens van je bestaande V5c doorgeven zoals Geert gevragd heeft zodat we de oude kunnen verwijderen. Dit heeft oa invloed op het feit of je HD-zenders kan zien op je extra decoder. 

Mac adres van v5c  70 03 7E 84 91 C5

Reputatie 7
Badge +4

@Azerwheel Ik heb je oude decoder vanop je lijnprofiel verwijderd. De andere zal ook verwijderd moeten worden als je de V7 installeert. Dit kan je zelf doen als je belt naar 080099696. 

@Azerwheel Ik heb je oude decoder vanop je lijnprofiel verwijderd. De andere zal ook verwijderd moeten worden als je de V7 installeert. Dit kan je zelf doen als je belt naar 080099696

Alles in orde bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@Azerwheel Fijn te horen dat alles in orde is. Veel kijkplezier !

Reageer