Voor 8 euro per maand extra voor tweede tv nog steeds de oude tv box? Niet meer van deze tijd moet mijn nieuwe tv 4k ook op de schroot? ( bij proximus wel)
tenzij je geen internetaansluiting hebt zou je sowieso een android decoder moeten krijgen.
Ik zie dat je er zo één hebt en twee v5compact decoders.
Klopt dit?
Geert
Voor 8 euro per maand extra voor tweede tv nog steeds de oude tv box? Niet meer van deze tijd moet mijn nieuwe tv 4k ook op de schroot? ( bij proximus wel)
Goedemorgen
Bedankt voor uw mail.
Door de prijsverhoging vna 1/7/2023 zijn deze naar 11 euro gegaan.
Maar de klanten krijgen alsnog 3 euro korting zodat dit 8 euro blijft.
Vandaar staat er ook nog 8 euro vermeld op de site.
Op de factuur staat die 11 euro met 3 euro korting vermeld omwille van de prijsstijging.
Indien u nog vragen heeft mag u ons altijd mailen of bellen op het nummer 0800 22 800.
We krijgen alsnog €3 korting voor een 2 de TV box en dan nog de oude. Zou me niet verbazen als de €3 korting dit jaar gaat verdwijnen als iedereen een V7 TV box als tweede aanschaft of gewisseld wordt Heb deze prijsverhoging op 1/7/2023 niet kunnen terug vinden, misschien iets gemist
tenzij je geen internetaansluiting hebt zou je sowieso een android decoder moeten krijgen.
Ik zie dat je er zo één hebt en twee v5compact decoders.
Klopt dit?
Geert
Heb maar één v5 gelukkig. En een android idd. We blijven betalen voor minder
Kan je de twee laatste letters van het MAC adres doorsturen, dan verwijder ik de overbodige v5C decoder uit ons systeem.
Het mac adres vind je op de onderkant van de decoder bij de BAR-code.
Geert
Lost mijn probleem niet op. Voor 8 euro extra per maand wil ik een android. Tv box en geen oude V5c als die de geest geeft. Zeker met een biz abbo
Je kan best ook wel de gegevens van je bestaande V5c doorgeven zoals Geert gevragd heeft zodat we de oude kunnen verwijderen. Dit heeft oa invloed op het feit of je HD-zenders kan zien op je extra decoder.
Mac adres van v5c 70 03 7E 84 91 C5
Alles in orde bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.