Beste
1 van mijn 2 decoders kan geen connectie meer krijgen.
Na alle mogelijke zaken te hebben geprobeerd ( reset Ed) is het blijkbaar niet mogelijk om een nieuwe decoder op te sturen? Goeie service moet ik´zeggen…..
Beste
1 van mijn 2 decoders kan geen connectie meer krijgen.
Na alle mogelijke zaken te hebben geprobeerd ( reset Ed) is het blijkbaar niet mogelijk om een nieuwe decoder op te sturen? Goeie service moet ik´zeggen…..
is die direct verbonden met een netwerkkabel aan je bbox
Ja ook al geprobeerd...en op de plaats van mijn werkende decoder geeft de defecte decoder ook het
Het moet nochtans wel mogelijk zijn van een decoder op te sturen, maar ik ben niet van proximus zelf, dus is het wachten tot iemand van proximus zelf hier nog reageert of anders nog eens bellen naar 0800 22 800 en vragen of het niet mogelijk is van ene te versturen via Bpost.
Ik controleer altijd aan de achterkant van de decoder of 1 ledje van de netwerkkaart knippert om te kijken of er gegevensoverdracht is en 1 ledje vastbrand dat wil zeggen dat netwerkkaart werkt. Wanneer je niets ziet branden dan is het de netwerkkaart, mits je eerst natuurlijk een andere netwerkkabel geprobeerd hebt.
ja als de decoder van plaats verwisseld werd op de plaats van de andere decoder waar wel alles werkt dan ben je toch (bijna)100% zeker dat de decoder sowieso moet omgeruild worden
Dat klopt inderdaad als je de UTP kabel gebruikt van de werkende decoder. Ook op voorwaarde dat 1 ledje vast blijft branden voor de goede werking van de netwerkkaart aan te geven. Anders is het 100% zeker dat de decoder stuk is.
dat bedoel ik juist je neemt de te controleren decoder en zijn netadapter vast (dus zonder zijn aangesloten utp en hdmi kabel) en je sluit hem aan op de andere plaats dus met utp en hdmi kabel van de goed werkende decoder, zo kan je zeker zijn of het de decoder is, gelijk waar ook de fout mag zitten in de decoder,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.