Hey,
Al 2x contact met klantendienst gehad om die labels te krijgen om de decoder terug te sturen.
Ik zou ze steeds ‘binnen 10 minuten’ ontvangen.
Dat lukt dus niet he.
Niets in spam, geen mail te vinden, …
Benieuwd of hier iemand de draad opneemt.
Hey,
Al 2x contact met klantendienst gehad om die labels te krijgen om de decoder terug te sturen.
Ik zou ze steeds ‘binnen 10 minuten’ ontvangen.
Dat lukt dus niet he.
Niets in spam, geen mail te vinden, …
Benieuwd of hier iemand de draad opneemt.
Return of material
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
The Proximus equipment you have rented until now can be recycled: many components of it can be recovered
to create new products.
It is therefore important that you bring your devices to a Recupel collection point (
www.recupel.be/en/find-a-collection-point/) or a waste disposal centre in your neighbourhood.
Proximus participates fully in the fight against climate change. More info www.dontmissthecall.be/en.
Klopt. Is inderdaad een V5.
Ik doe het nodige.
Bedankt voor de snelle reactie en verduidelijking.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.