Skip to main content

wij hebben 2 V5 decoders waarvan 1 mini en 1 met harde schijf;.

B Box 3

 

de mini geeft nauwelijks problemen, dus af en toe (zelden) moeten wij deze resetten wegens geen ontvangst, geen beeld, freeze… na reset weer voor onbepaalde tijd gerust.

anders is het echter gesteld met de V5 harde schijf…

op regelmatige basis is hier een reset nodig.. (enkele malen per maand).

reden : geen beeld, storing op beeld (alle zenders) geen ontvangst, etc…….

iemand (liefst van Proximus zelf) een oplossing?

geen voorstellen zoals “trek de stekker uit, laat de lijn eens testen, etc…….want de modem werkt perfect..telefoonlijn werkt perfect; internet idem, enkel decoders hebben af en toe kuren…

grt, Retr.

 

is je decoder v5 rechtstreeks bekabeld verbonden met een utp netwerkkabel aan je bbox


jawel, alle decoders zijn via kabel op modem aangesloten..idem voor de computers.


Kan je in jouw profiel, bij “Telefoonnummer” en/of “Klantennummer”, even de gegevens aanvullen? Dan kijk ik het na.


Reageer