Vriendelijk, vlot en eenvoudig: zoals een mens verwacht.
Vandaag decoder gekregen. Een V5 compact (heb nu een gewone V5) dus daar schiet ik weinig mee op. Geen 4K. Dus terug gebeld, Proximus. Alleen een V6 kan ultra of 4k aan. Maar die sturen ze niet Waarom niet. Daarom niet. Dat is zo beslist.
Onvriendelijk, stug en moeilijk: zoals het niet moet noch hoeft.
Waarom krijg ik niet gewoon een V6? Ik heb genoeg voor mijn tv betaald. Ik heb een camera die beelden schiet in 4k, zelfs mijn Iphone heeft die mogelijkheid. Zie ik iets over het hoofd? Men spreekt ondertussen al van 8K, maar bij je provider moet je niet eens aankomen voor 4K. Ik vind dit alles behalve. Wat een gedoe.
Als trouwe klant (TV, internet, dubbel smartphone abo,) wordt je gewoon afgescheept als een klein kind. Dat krijg je niet. Bedankt.
Maar wees gerust, op termijn zal Proximus die V6 decoder voor iedereen uitbrengen dus ik zou zeggen heb nog wat geduld.
Het wordt inderdaad hoogtijd dat er meer concurrentie op de markt komt. Betere voorwaarden en zeker een betere kwaliteit.
Als er een Proximus medewerker hier langs komt, zou het best zijn dat je van hen natuurlijk een officiële uitleg krijgt en met je verder kunnen bezien of je een V6 kunt bekomen en op welke manier.
Je kunt ook altijd een Privébericht sturen (klik hier) indien er van hen op de lange duur geen bericht komt.
Het is tot mijn ontgoocheling een V5-C.
Ik heb echter een paar weken geleden een nieuwe 4K TV aangeschaft en zou daarom een V6 willen die wel 4K aankan.
Wat moet ik doen om die te bekomen ?
Het is tot mijn ontgoocheling een V5-C.
Ik heb echter een paar weken geleden een nieuwe 4K TV aangeschaft en zou daarom een V6 willen die wel 4K aankan.
Wat moet ik doen om die te bekomen ?
Je zal een V6-decoder ontvangen. Er volgt nog een bevestiging via e-mail.
Groetjes,
Antonella
Hoe geraak je aan zo'n v6 modem, want ook wij willen graag ten volle genieten van de kwaliteit.
Mvg,
Joachim
kan je je klantgegevens vervolledigen in je profiel?
dan kunnen we nakijken of we een nieuwe versie V6 kunnen laten opsturen ?
groeten
Tina
Decoder uiteraard ipv modem. Mijn excuses.
Als ik foto's bekijk lijkt het de V4 decoder te zijn.
kan je je klantgegevens vervolledigen in je profiel?
dan kunnen we nakijken of we een nieuwe versie V6 kunnen laten opsturen ?
groeten
Tina
Bij deze aangevuld. Alvast bedankt!
Hopelijk werkt alles ook wat sneller met de V6. Nu werkt alles toch wat met vertraging.
ik kan de oude decoder laten opzeggen en een nieuwe laten opsturen met levering thuis door bpost ?
groeten,
Tina
Kunnen we niet eerst de v6 decoder enkele dagen testen vooraleer de huidige te deactiveren? Als je de huidige deactiveert, en B-post zou vertraging hebben, zitten wij dan zonder tv?
Loont het de moeite om nu nog even uit te zweten tot de v7 uitkomt, of is dit nog niet voor de eerste maanden?
Mvg,
Joachim
De huidige decoder wordt niet op voorhand gedeactiveerd lees de uitleg daarom hier eens > klik hier
Nadat je de nieuwe ontvangen hebt moet je de oude retourneren
Maar morgen komen de Proximus medewerkers hier terug op het forum langs en zullen je wel verder helpen.
Zoals Martin vermeld zullen we op voorhand de huidige decoder niet deactiveren.Dit zal pas zijn op het moment dat je de nieuwe V6 hebt geïnstalleerd. Wanneer de V7 voor alle klanten beschikbaar zal worden is nog niet gekend.
Groetjes IngeDc
Vanaf 1 oktober stopte Google met de YouTube support op de V6 decoder.
Momenteel is er geen alternatief via de decoder beschikbaar.
Zoals Martin vermeld zullen we op voorhand de huidige decoder niet deactiveren.Dit zal pas zijn op het moment dat je de nieuwe V6 hebt geïnstalleerd. Wanneer de V7 voor alle klanten beschikbaar zal worden is nog niet gekend.
Groetjes IngeDc
Dank voor de info, dan mag u er zeker 1 opsturen.
Mvg,
Joachim
Kan je even nog een contact gsm in je profiel vermelden alsook bevestigen of het afleveringspunt onderstaand in orde is voor je?
[h4]THIERRY S GAZETJE (80923771)[/h4]
EERNEGEMWEG, 11
8490 SNELLEGEM
Groetjes IngeDc
Kan je even nog een contact gsm in je profiel vermelden alsook bevestigen of het afleveringspunt onderstaand in orde is voor je?
[h4]
THIERRY S GAZETJE (80923771)
[/h4]
EERNEGEMWEG, 11
8490 SNELLEGEM
Groetjes IngeDc
Heb niet echt de mogelijkheid gevonden om gsmnr in te vullen. Heb dan maar in plaats van vaste lijn ingevuld.
Kan eventueel levering in postpunt Fun Aartrijke? Of gelijk waar in Torhout/Zedelgem? Indien niet, geen probleem hoor.
Met dank,
Joachim
Heb het zonet in orde gemaakt voor je. De nieuwe decoder zal verzonden worden naar het onderstaand Kiala punt (was het enige in Torhout). Van zodra je een sms berichtje krijgt op je gsm, mag je de oude decoder samen met de voeding in een afgesloten doos meenemen naar het UPS punt, je zal dan de nieuwe ontvangen en de oude zal onmiddellijk retour gezonden worden.
[h4]T WINKELTJE BVBA (36573885)[/h4]
ELISABETHLAAN 1, 9999
8820 TORHOUT
Groetjes IngeDc
Hi, ben hier op gebotst, weet niet of het het beste kanaal is, maar hier ook bezitter van een 4k tv sinds enkele maanden. Wij zitten ook nog met oudere decover (v4?).
Is het mogelijk om een V7 decoder te ontvangen, want ook wij willen graag ten volle genieten van de kwaliteit en nieuwe funtionaliteiten.
Mvg,
Jean-Louis
Ter info: V7 is nog niet gecommercialiseerd, V7 testfase moet eerst achter de rug zijn.
Gehuurde v4 decoder kan normaal gezien wel omgeruild worden, maar dat laat ik verder over aan iemand van het proximus forum team.
ok, V6 zou ook goed zijn :)
Ter info, in Tokio Japan zullen er 8K beelden worden geproduceerd tijdens de Olympisch Spelen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.