Ik had vroeger 2 tv’s, nu nog maar 1. Daarom zou ik graag 1 digicorder stopzetten en binnenbrengen.
Hoe doe ik dat? In de winkel mocht ik ze niet afgeven.
Ik had vroeger 2 tv’s, nu nog maar 1. Daarom zou ik graag 1 digicorder stopzetten en binnenbrengen.
Hoe doe ik dat? In de winkel mocht ik ze niet afgeven.
ik heb hier nochtans een paar dagen geleden gelezenvan iemand dat die zijn decoder wel mocht binnenbrengen in een proximus shop (want hij had een bewijs van afgifte gekregen in de shop, om eventueel achteraf te kunnen bewijzen dat die decoder afgegeven werd)
Ze kunnen natuurlijk retourlabels opsturen via e-mail om die bvb per post terug te sturen, maar als straks iemand van het prox forumteam hier de draad opneemt kunne ze je verder helpen.
Beste,
Ik heb bij de laatste verandering van tariefplan mijn vorige decoder gehouden waardoor ik er nu twee heb. Ik had die gehouden voor tv te kunnen kijken op mijn slaapkamer.
Ik gebruik deze echter niet meer, maar moet wel nog 6 euro huur per maand betalen. Hoe kan ik deze oude decoder (v5 mini) opzeggen?
https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/decoder-binnenbrengen-50928
Proximus medewekers op dit publieke forum kunnen dit voor u doen (mogelijks pas terug vanaf morgen)
ik zal een order inleiden om de V5 op te zeggen.
je ontvangt via mail een bevestiging, met retourlabel voor terugzending via bpost.
groeten
Tina
Beste,
Ik zou graag mijn 2de decoder binnenbrengen daar we de tv boven niet meer gebruiken.Hoe doe ik dit
goedemorgen,
om te beginnen vragen we je om je profielgegevens aan te vullen:
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit hier weten
Vervolgens zoeken wij onder je producten de decoder op en zeggen het toestel op
Je ontvangt hiervan via mail een bevestiging én een label om de decoder gratis via bpost terug te sturen.
groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.