Skip to main content

Hallo, vandaag technicus geweest en de proximus aangesloten. Alles is in orde, maar ik heb de vraag. Ze hebben dezelfde decoder geïnstalleerd die overbleef van vorige bewoners. Hadden we de decoder van de vorige bewoners moeten terugsturen of niet? Ze hebben gewonnen' Ik heb geen probleem, want ze hebben het niet teruggestuurd. Ze zijn verhuisd vanuit België

@Diyana92  Dat had de vorige bewoner best zelf gedaan. Het toestel staat nu bij jou geregistreerd. Geen probleem. Groetjes

.

@Diyana92  Dat had de vorige bewoner best zelf gedaan. Het toestel staat nu bij jou geregistreerd. Geen probleem. Groetjes

Betekent dit dat ze geen problemen zullen hebben? Dit zijn onze vrienden en ik zou niet in de problemen willen komen. Hartelijk dank voor uw antwoord!

@Diyana92 Men heeft alles is in orde gebracht.Geen problemen dus voor beide partijen.Groetjes,Joel

beeld van af en toe weg van decoder, geluid blijft , beeld wordt zwart en komt dan plots terug. Af en toe storend beeld. geluid is OK ; HDMI kabel is OK Decoder v5-c

Ik zou om te beginnen de decoder eens herstarten, of beter resetten.

Toen ik nogal wat problemen had met de v5-c heeft Proximus hem vervangen door een v7. Sindsdien loopt het weer goed.

@wman Ik heb je lijn nagekeken. Die ziet er in orde uit. Wat ik wel zie is dat de kwaliteit van de verbinding tussen je modem en decoder niet optimaal is. Kan je eens testen meteen andere LAN-kabel, of op een andere lanpoort van je modem ?

Al je toestellen herstarten kan ook zeker helpen. Zou het kunnen dat je je modem ook al 10jaar hebt ? Als dat het geval is, kan dat ook eventueel een oorzaak zijn. 

Heb je al getest met een andere HDMI-kabel of wat is de reden dat je zegt dat die in orde is ? 

Beste,

U hebt recht op een V7C decoder …

Weer gemakkelijk opgelost van technieker , oude rommel laten staan …

Hij had deze decoder kunnen uitschrijven ,en een nieuwe plaatsen !!

mvg

ik weet niet welke oude decoder je hebt, want de oude decoders zijn voor het recyclage park,
alleen de V5c en V7/V7c decoders moeten nog teruggestuurd worden.

Een TV Box vervangen | Proximus = deactiveren oude decoder enz….

Reageer