De afstandsbediening van de V5c reageert niet.
Nieuwe batterijen helpen niet.
Kan er een nieuwe en correct werkende afstandsbediening opgestuurd worden aub?
De afstandsbediening van de V5c reageert niet.
Nieuwe batterijen helpen niet.
Kan er een nieuwe en correct werkende afstandsbediening opgestuurd worden aub?
In het weekend komt hier niemand van Proximus, dus je zal wat gedukd moeten hebben.
Is je profiel aangevuld? Want met de gegevens van je decoder alleen gaan ze je niet terugvinden.
Dit doe je zo: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden.
Enkel de Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermeldenals je at wil. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Mijn profiel is goed aangevuld, maar toch bedankt voor de info.
Ja, en een antwoord van Proximus zal ten vroegste maandag zijn.
Ik zou ze proberen te resetten. Er brand wel licht op de afstandsbediening als je op een knopje duwt?
&
dan terug universeel maken → Hoe kan je je afstandsbediening universeel maken? | Proximus
&
eventueel de afstandsbediening in RF instellen als je decoder en de afstands bediening niet direct zicht hebben met elkaar
Iedereen wordt op de nieuwe V7 gezet door PX. Waarom elke keer reset of universeel maken als reactie. Jullie hebben misschien toch ook al de nieuwe V7. Deze afstandsbediening gelijk met de V5c decoder omwisselen. Klant is weer tevreden
Geen lampjes (licht) meer gewoon dood.
Niet iedereen heeft liefst een v7 decoder mijn pa heeft ook heel lang geweigerd om van zijn V5compact afstand te nemen en is het nog maar enkele maanden dat er een v7 in dienst staat.
Je kunt niet veralgemenen en iemand die echt een V7 decoder wilt zal hier wel de vraag stellen of het mogelijk is van een omruiling te doen naar een V7 decoder, volgens mij toch.
Iedereen wordt niet zomaar ook door PX op een V7 decoder gezet die een V7compact heeft eerder iemand die een V5 decoder heeft en die zijn nog altijd niet 100% vervangen geweest.
In een ander bericht lees ik dat erikmaria ook een v7 decoder heeft
Topicstarter heeft een v7, de v5c is de 2e decoder.
Er zit niets anders op dan te wachten op maandag en te lezen of de moderatoren overgaan tot de vervanging van de v5c (ik denk het niet) of enkel maar een nieuwe afstandsbediening toezenden.
In een ander bericht lees ik dat erikmaria ook een v7 decoder heeft
Dat klopt, heb er twee, één in de woonkamer en één in de slaapkamer. De v5c staat op moeder haar kamer.
OK bedankt hier voor.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.