Vraag

cromecast

  • 15 September 2020
  • 14 reacties
  • 172 Bekeken

Beste. 
 

ik ben al een tijdje aan het crome casten op

een tv buiten in tuinhuis. 
dit lukt vrij goed maar kan nu de laatste twee weken geen Belgisch voetbal meer casten. 
Heeft ervoor wel gegaan. 
en voor de rest kan ik vrij wel alle zenders via de picx app op

gsm casten naar tv . 

maar dit weekend voor Belgisch voetbal te kijken op

eleven ging weer niet. 
in mijn tuinhuis hangt een tp link router waar ik WiFi van neem. Is aangesloten op

een utp kabel die naar het huis is getrokken en in is gestoken in de modem van Proximus. 
 

 

 


14 reacties

Dit is de gewone Proximus sport zender gaat prima om te casten en andere zenders ook. 

En dit zijn de zenders van eleven alleen Belgisch voetbal en

dan krijg ik dit. 
Ervoor heeft dat wel gewerkt! 

Inderdaad hier zijn er recent die dit probleem gemeld hebben, maar of het al opgelost is daarvoor moeten we het verder verdict van iemand van het proximus forumteam afwachten ...

Ok. 
Dan kan ik niet meer de online krant lezen van HLN of bedoel de artikels volledig terwijl ze dit wel aanbieden in mijn abonnement. Al van alles gedaan met inloggen en zo maar krijg het niet meer. 
 

en de tv replay die ook actief is In mijn abonnement kan ik bij een programma herbekijken niet meer terugspoelen? 
dat ging bij mijn vorige decoder wel. nu bij de nieuwe Android niet? 
 

 

Ik denk inderdaad dat je best het antwoord van een proximus forummedewerker afwacht want er zijn inderdaad wel nog wat problemen met de V7 decoder.

Reputatie 7
Badge +4

hi @Rsca1992 jo  kan je even je klantennr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik verder voor je na wat er mis loopt

Is gebeurd 

Reputatie 7
Badge +1

Inderdaad hier zijn er recent die dit probleem gemeld hebben, maar of het al opgelost is daarvoor moeten we het verder verdict van iemand van het proximus forumteam afwachten ...

Nog steeds niet opgelost. Niemand van PX  reageert wat de oorzaak hier van is 😷🤗😉🤔

Beste. 
 

ik ben al een tijdje aan het crome casten op

een tv buiten in tuinhuis. 
dit lukt vrij goed maar kan nu de laatste twee weken geen Belgisch voetbal meer casten. 
Heeft ervoor wel gegaan. 
en voor de rest kan ik vrij wel alle zenders via de picx app op

gsm casten naar tv . 

maar dit weekend voor Belgisch voetbal te kijken op

eleven ging weer niet. 
in mijn tuinhuis hangt een tp link router waar ik WiFi van neem. Is aangesloten op

een utp kabel die naar het huis is getrokken en in is gestoken in de modem van Proximus. 
 

 

 

Heb net hetzelfde probleem...vroeger werkte alles perfect, sinds enige tijd kan ik eleven” niet meer casten. Het programma begint te laden en enkele seconden later...gewoon zwart beeld.

Heb tweede chromacast aangekocht… net hetzelfde probleem. Helpdesk van Proximus weet het blijkbaar ook niet...

Wat kan de oorzaak zijn? 

Proximus is aan de software aan het sleutelen om de cast problemen op te lossen en laat ons hopen dat bij de volgend softw update die problemen zullen voorbij zijn.

Dag Martin,

blijkbar duurt dat sleutelen toch wel heel lang… het probleem duurt al meer dan twee maand op de ene chromecast en nu sinds 3 weken op de andere… ik betaal wel voor het sportabonnement maar kan het buitenhuis niet gebruiken, en dat maakt me boos.

Ja we kunnen alleen maar hopen dat het deze keer raak is.

Martin,

zijn pas bij vrienden, legde het probleem uit en...ja bij hen net hetzelfde...geen proximus pix op de sportzender eleven…

Bij wie kunnen we dit melden...proximus doet er niks aan...

ja door het feit dat je het hier meldt, moet alleen eerst een proximus forummedewerker je bericht lezen om verder te kunnen helpen.

Gratis bellen naar 0800 22 800 kun je ook, als je niet te lang in de wachtrij moet staan want op woensdagnamiddag kan het zeker druk zijn zoals ook op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@geert.preneel 

Ik bekijk dit verder met jou in de andere post de je bent opgestart op het forum.

 

Geert

Reageer