Beantwoord

Contacteer Proximus via mail

  • 11 February 2024
  • 14 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo

Ik zou graag Proximus (klantendienst) willen contacteren via mail.

Via chat, Twitter en WhatsApp is mijn probleem moeilijk uit te leggen.

Er is nergens een emailadres te vinden van Proximus.

Kan iemand mij deze bezorgen, aub?

Bedankt

icon

Beste antwoord door Martin 11 February 2024, 13:08

Bekijk origineel

14 reacties

@Melissa C 

Proximus werkt niet met een mailadres om de klantendienst te contacteren.

Via online Mail zou je kunnen proberen bv als je vragen hebt omtrent facturatie

Je kan ons een e-mail sturen via het webformulier. Wij reageren gemiddeld binnen 3 werkdagen. Als je technische problemen hebt, neem dan contact met ons op via telefoon of chat. Wij zullen het probleem samen met jou bekijken en oplossen.

→ Stuur een e-mail

Anders kun je wachten op een PX medewerker, zij komen hier maandag terug langs.

Je kan ook je probleem eventueel uitleggen via je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent)
Bijvoorbeeld in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden
Dit kan een PX medewerker dan lezen.

 

TIP: Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie gevenmaandag:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb in veld "ticket" heel mijn probleem uitgelegd en geklikt op "sla wijzigingen op".

Ik heb in veld "ticket" heel mijn probleem uitgelegd en geklikt op "sla wijzigingen op".

Ok nu gewoon afwachten tot er morgen iemand van de PX moderatoren hier de draad opneemt.

Martin, bedankt voor uw hulp.

PX medewerkers hebben mij nog niet gecontacteerd. 

Ik heb in veld "ticket" heel mijn probleem uitgelegd en geklikt op "sla wijzigingen op".

Ok nu gewoon afwachten tot er morgen iemand van de PX moderatoren hier de draad opneemt.

PX medewerkers hebben mij nog niet gecontacteerd. 

@Melissa C 

Hopelijk reageert er iemand morgen van de Proximus moderatoren

Badge

Beste @Melissa C ,

 

Betreft het een technisch of administratief (bvb met account, bestellingen, facturatie, ...) probleem? En indien technisch, gaat het over de app of decoder?

Greetz,
Rudy

Reputatie 7
Badge +3

@Melissa C  Dag Melissa, wil je bezoek krijgen van een technieker zodat deze kan kijken naar je binnennetwerk?

Boven in slaapkamer (1ste verdieping) krijgen wij geen Proximus TV meer op TV.

Wij hebben boven 1 PLC-adapter en oude TV-box V5. PLC-adapter is stuk, volgens technieker klantendienst (2 jaar geleden gecontacteerd). De laatste tijd ook slechte WIFI-verbinding, vooral in keuken en badkamer.

 

Hebben jullie voor dit alles een oplossing, aub?

We zouden ook graag internet willen gebruiken buiten huis op smartphone

Extra info: Op 25/01/2024 hebben wij een mail ontvangen omtrent nieuwe TV-box (4K Ultra HD/HDR). Deze hebben wij ontvangen en geïnstalleerd op 09/02. Dus boven in slaapkamer oude TV-box 5V (we betalen €11 voor deze TV-box) en kapotte PLC-adapter. Wij hebben Pack Familus met TV-opties Netflix standaard en Pickx Sports.

Ter info in afwachting van een reactie van een PX medewerker.

PLCs heeft Proximus niet meer n hun gamma, nu werken zij met WiFi boosters, afhankelijk van je pack is het mss mogelijk dat je.een in bruikleen kunt krijgen, anders is het te huren. https://www.proximus.be/nl/id_cr_wifibooster/particulieren/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/toestellen-voor-tv/wi-fi-booster.html 
&
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_install/particulieren/support/televisie/tv-box-decoder-thuis-installeren/draadloze-tv-wifi-booster-plc/installatie-van-de-wi-fi-booster.html

Een andere mogelijkheid is dat je zelf iets aankoopt plc of booster enz…

https://www.coolblue.be/nl/advies/wifi-versterker-proximus.html

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Melissa C 

wanneer zou hiervoor een technicus kunnen langskomen?

 

Geert

Aan Geert C: momenteel geen technicus.

 

Martin: Is er een Pack waar WiFi-booster in pack zit (dus huren) en internet overal? Ik bedoel daarmee internet gebruiken buitenhuis op smartphone zonder dat er geld van oplaadkaart gaat. 

Met overname van TV-optie Netflix Standaard en Pickx Sports.

Voor nieuwe TV-box langsgaan in winkel?

Reageer