Skip to main content

Als ik opgenomen programma’s bekijk, dan stopt de TV steeds om 22u stipt ! Telkens opnieuw, na een 5-tal minuten start het beeld opnieuw !

ook valt de TV minstens éénmaal per week uit.  Dan moeten we volledig resetten en na ongeveer 20 min kunnen we opnieuw TV kijken 

is dit normaal ??? Bij ons in de straat, met veel Proximus klanten , heeft niemand dit al meegemaakt ! 
idee : overschakelen op Telenet ??

Hebben andere mensen ook deze problemen ?


Ter info: inderdaad is hier reeds door verschillende klanten gemeld geweest op het forum,
zie o.a hier → Stopt om 22u | Proximus Forum.

Morgen komen de PX forummedewerkers hier terug langs op het forum (het probleem werd blijkbaar al verder doorgegeven).


Geachte,
Het betreft klantennummer 609910552 ANTWERPSE KREDIETCENTRALE Bv
Mobielnummer 0032475350119
 
Hierna de historiek van de afhandeling van een technisch probleem.
 
09/09 Aan helpdesk probleem uitgelegd
10/09 Technieker is langsgekomen - probleem niet opgelost. Ging de dag erna bellen, hetgeen ook niet gebeurde
11/09 Geen reactie van de technieker
18/09 Nogmaals contact opgenomen met jullie. Nieuwe decoder zou opgestuurd worden.
          Krijgen steeds foutmelding A001
19/09 TV valt steeds uit
          Technieker gebeld vraagt of alles ok was.
20/09 TV is ok maar met storingen
21/09 TV 's avonds met storing
23/09 Technieker belde terug als opvolging
 
Hetgeen met vooral stoort is het volgende :
- de enorme lange wachttijden als we jullie hulplijn bellen
- allerhande info die gegeven wordt (hoofdzakelijk om nieuwe producten aan te bieden) die niets met de klacht te maken hebben
- de onkunde en het niet uitvoeren van de beloftes van de hulplijn (gingen ons terug contacteren - hetgeen nooit gebeurde), bovendien weet je niet wie je te woord stond, zodat je telkens iemand anders aan de lijn krijgt, en je hele verhaal opnieuw kan doen.
 
Conclusie :
Jullie hulpdienst is beneden peil. Je mag van geluk spreken dat er nog enkele techniekers voor jullie werken die wel hun job kennen en voor een oplossing zorgen.
Verwacht een compensatie voor de +/- 14 dagen dat wij systematisch zonder TV zaten.
 
 
Vriendelijke Groeten,
Cordialement,
Best regards,
 
Antwerpse Kredietcentrale Bv
DE BISSCHOP Yves
 
Mastenweg 38
BE-2530 BOECHOUT
+32 479 984806

@Yves1956

FYI: In afwachting van een reactie van een Proximus Moderator, is het belangrijk om weten dat je best nooit Privé gegevens op een openbaar forum zet waar iedereen alles kan lezen, om eventueel misbruik te vermijden, maar wel in je  → ForumProfiel bv. onder het privé veld “ticket” (terwijl je ingelogd bent).
Ook zoveel mogelijk klantgegevens invullen zodat de PX moderatoren je zouden kunnen vlugger en beter verder helpen.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.


Reageer