Beantwoord

Chromecast op nieuwe update Proximus tv app

  • 8 August 2018
  • 7 reacties
  • 2541 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Tot op heden kan ik nog altijd niet casten in de tvapp,embleem van de chromecast komt niet op scherm van mijn iphone of ipad met ios 11,ook al de app verwijderd en terug geinstalleerd.l
Heb al vernomen dat er hiermee problemen zijn,gezien hier op forum.
Deze week is er een update geweest van de tvapp,maar er is nog geen oplossing i.v.m.het casten met de chromecast.
Graag had ik geweten wat de laatste stand van zaken is om dit probleem op te lossen!
Ik kijk uit naar jullie reactie,met dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groeten.
icon

Beste antwoord door Martin 8 August 2018, 17:02

Bekijk origineel

7 reacties

Ter info: volgens ik deze morgen hier gelezen heb van een proximus medewerker zou de oplossing voor de chromecast functie er komen in het najaar!
Reputatie 3
Badge
Dank voor de info en groetjes
in Oktober , 1 maand in Andalusie , hoe kan ik dan naar de Belgische zenders kijken , ik ging streamen via mijn smartphone , iemand een goeie tip ? mercie , ik heb een Chromecast en ook een Netgear WiFi
Reputatie 3
Badge
Ook in het buitenland kan men de app van stievie gebruiken,deze ondersteund chromecast.
Met de gratis versie zijn enkel de zenders van medialaan beschikbaar ( vtm,Q2,vitaya,caz,kadet,vtm kzoom)
Metde betalende versie krijg je er ook de zenders van de vrt erbij,deze kost ongeveer 10 euro per maand,maar is maandelijks opzegbaar.
Ook de app van tv vlaanderen werkt met chromecast,uiteraard moet je dan wel een abbonnement hebben op tv- vlaanderen om de gratis app te kunnen installeren.
Laat ons echter hopen dat proximus voor de oplossing zorgt tegen het einde van het jaar.
Groeten
misschien ook interessant > https://frietievie.wixsite.com/frietv
heb daarnet de app VRTNU gedownload , is ok , zou overal te gebruiken zijn , https://play.google.com/store/apps/details?id=be.vrt.vrtnu

Zal niets anders opzitten dan over te stappen naar Telenet. Met het EK voetbal op komst laten ze bij Proximus de klanten stikken.

Reageer