Vraag

Check beschikbaarheid TV werkt niet in 9880 Aalter, Barelstraat (alle hnrs)

  • 3 January 2021
  • 16 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Practitioner
  • 415 reacties

Check Proximus TV werkt niet in 9880 Aalter, Barelstraat (alle hnrs) 


16 reacties

TBI: Als je belt naar de helpdesk op 0800 22 800 en als je na ingave van je lijnnummer te horen krijgt dat er problemen zijn in de regio, dan weet je dat prox op de hoogte is en er ook het nodige voor doet om het op te lossen.

Reputatie 4
Badge +1

Reeds jaar geleden paar keer vruchteloos gedaan, door kennis en mijzelf,  Martin.
Vandaar ultieme poging via het Forum.
In de aanpalende straten werkt de checktool perfect wat er m.i. op wijst dat de Barelstraat in  Aalter NIET is opgenomen in de Proximusdatabase. 

Iets wat begrijpelijk is voor nieuwe wegen/verkavelingen doch hoogst uitzonderlijk voor bestaande straat.

Reputatie 7
Badge +4

@Snor Ik heb dit doorgegeven naar de verantwoordelijken. Bedankt voor je feedback. 

Reputatie 4
Badge +1

Check werkt nog niet.
Vooruitzichten? 

Reputatie 7
Badge +4

@Snor Het ticket is ondertussen afgesloten, en ik zie al wel een kleine verandering in de interne systemen, maar nog niet voldoende. Ik heb het opnieuw doorgegeven dat dit nog niet in orde is. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik merkt geen voortgang
Zou er wel nog !!geconnecteerde distributiekabel liggen of toch hardnekkige BUG? 

Reputatie 4
Badge +1

@HadewychT

nog steeds foutmelding,

kan u het ticket nog eens (her)activeren?
De checks blijven foutmelding geven (zowel speedtest Internet als TV) voor Barelstraat, 9880 Aalter  

Reputatie 7
Badge +4

@Snor Als ik nu het adres opvraag om te bekijken of er VDSL2 beschikbaar is, krijg ik wel een resultaat. Die geeft aan dat VDSL2 nog niet beschikbaar is. 

 

werkt hier bij mij ook niet:

 

Reputatie 4
Badge +1

Werkt niet, nog steeds zelfdefoutmelding (zowel via Smartphone als Laptop) zoals bij Martin

Reputatie 4
Badge +1

Check werkt niet, kan u nog eens laten nakijken.

  • 9880 Aalter, Barelstraat (alle hnrs) 
Reputatie 7
Badge +4

@Snor Ik heb dit hier even getest voor een aantal huisnummers en krijg wel resultaat. VDSL2 is niet beschikbaar. Ik heb dit getest in Edge en Chrome. 

 

TBI: lukt bij mij ook niet (EDGE browser)

 

Reputatie 7
Badge +4

zelfde (negatief) resultaat als snor en martin hier (ook indien direct 9880 lotenhulle i.pv. 9880 aalter gekozen wordt)

Reputatie 7
Badge +4

Bizar dat jullie allemaal een ander resultaat krijgen dan ik. Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijken van de site. 

Reputatie 4
Badge +1

Werkt niet via Edge, Chrome en Smartphone (Android)

Reageer